// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸

مراحل ساخت بازی The Surge 2 به پایان رسید

حساب کاربری The Surge در توییتر اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی The Surge 2 تمام شده و برای عرضه در دو مهر ماه آماده شده است.

بازی The Surge 2 در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. استودیو Deck13، سازنده The Surge 2، اعلام کرده است که در این نسخه آن‌ها تلاش خود را انجام داده‌اند تا تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به نسخه پیشین، در دسترس کاربران قرار دهند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، ناشر The Surge 2، ازطریق حساب کاربری توییتر The Surge اعلام کرده است که مراحل ساخت این بازی تمام شده است. به‌عبارتی بازی The Surge 2 گلد شده و برای عرضه در دو مهر ماه آماده شده است.

البته گلد شدن بازی بدین معنا نیست که تیم سازنده دیگر روی روند توسعه The Surge 2 کار نمی‌کند؛ بلکه آن‌ها همچنان در حال کار روی بازی هستند تا به‌روزرسانی روز اول آن را تهیه کنند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سولزلایک باشید، The Surge 2 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. بااین‌حال باید تا زمان عرضه بازی منتظر بمانیم و ببینیم The Surge 2 چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی The Surge 2 را هم در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده