// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار Telling Lies، بازی جدید سازندگان Her Story، مشخص شد

Annapurna Interactive در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Telling Lies در تاریخ یک شهریور ماه (۲۳ آگوست) عرضه می‌شود.

در جریان E3 2019 بود که اولین تریلر بازی Telling Lies نمایش داده شد. Telling Lies، جدیدترین ساخته سم بارلو است که در گذشته بازی Her Story را توسعه داده بود. پس از معرفی Telling Lies، تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی اعلام نشده بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت Annapurna Interactive، ناشر بازی Telling Lies، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که این بازی در تاریخ یک شهریور ماه (۲۳ آگوست) برای کامپیوتر و iOS عرضه می‌شود. ازاین‌رو کاربران پی سی می‌توانند با مراجعه به استیم Telling Lies را پیش‌خرید کنند. همچنین کاربران iOS هم می‌توانند با مراجعه به اپ استور این کار را انجام دهند.

Telling Lies هم همانند Her Story، یک بازی تعاملی و سینمایی است. با این تفاوت که تلینگ لایز با بودجه و شخصیت‌های بیشتری ساخته شده است. دراین‌بازی بازیکنان در نقش چهار شخصیت مختلف قرار می‌گیرند که هرکدام از آن‌ها داستان مخصوص‌به خود را روایت می‌کنند. همچنین در طول بازی اگر بخشی از صحبت‌های کاراکترها برای شما جالب بود، می‌توانید آن را در نوار جست‌وجو بنویسید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار بازی Telling Lies را در توییتر تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده