نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

پوستر جدید فیلم جوکر روی جلد مجله Il Venerdi قرار گرفت

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم مورد انتظار Joker (جوکر)، تصویری جدید از شخصیت جوکر را منتشر کرد که قرار است روی جلد مجلهٔ Il Venerdi استفاده شود.

همان‌طور که مطلع هستید، اولین نمایش رسمی فیلم مورد انتظار Joker (جوکر)، در هفتادوششمین دوره از جشنواره‌ٔ سینمایی معتبر ونیز خواهد بود؛ این جشنواره ۲۹ آگوست (پنجشنبه، ۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و ۷ سپتامبر (شنبه، ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۸) به پایان می‌رسد. حال در خبری جدید از این فیلم پرسروصدا، تاد فیلیپس، کارگردان این پروژه، تصویری جدید از شخصیت اصلی داستان را منتشر کرده است که در این تصویر یا بهتر بگوییم پوستر، پرتره‌ٔ بی‌روح آرتور فلک، روی جلد مجلهٔ Il Venerdi رفته است. تصویر منتشرشده را در پایین مشاهده می‌کنید:

Joker

همچنین تصویری دیگر از شخصیت جوکر در اتاق گریم منتشر شده است که این تصویر را نیز در پایین مشاهده می‌کنید:

Joker

طبق اطلاعاتی که از فیلم جوکر در جشنواره فیلم تورنتو ثبت شده، مدت زمان فیلم Joker قرار است ۱۲۲ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲ دقیقه باشد. همچنین این فیلم با درجهٔ سنی R روی پرده خواهد رفت. انتظار می‌رود با توجه به گفته‌های کارگردان و بازیگر اصلی فیلم جوکر، یعنی واکین فینیکس، فیلمی باکیفیت و متفاوت را شاهد باشیم. صحبت‌های کامل این دو نفر و بردلی کوپر، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

تاد فیلیپس که آثاری چون مجموعه The Hangover (هنگ‌اور)، War Dogs (سگ‌های جنگ) و Due Date (موعد مقرر) را در کارنامه خود دارد، وظیفه نویسندگی و کارگردانی این فیلم مستقل و خارج از دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده گرفته است. اسکات سیلور، نویسنده فیلم 8Mile، به فیلیپس در نوشتن فیلمنامه فیلم Joker کمک کرده است. فیلمبرداری این فیلم را لارنس شر (مدیر فیلمبرداری فیلم‌های Godzilla: King of the Monsters و سه‌گانهٔ The Hangover) انجام داده است. طراحی تولید این پروژه بر عهدهٔ مارک فریدبرگ بوده است که در کارنامهٔ خود طراحی تولید فیلمی چون Selma (سلما) را دارد. جف گروس (تدوینگر آثاری چون War Dogs و The Hangover Part III)، تدوینگر فیلم تاد فیلیپس بوده است و مارک بریجز (طراح لباس فیلم‌های مطرحی چون The Artist و Phantom Thread) که جایزه اسکار را نیز به خانه برده است، طراحی لباس فیلم Joker را بر عهده داشته است. بردلی کوپر و تاد فیلیپس از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. ریچارد باراتا، جوزف گارنر و بروس برمن نیز تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم جدید و مستقل کمپانی دی‌سی را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده