نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

بررسی نتایج روز دوم مرحله گروهی مسابقات The International 9

روز دوم مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در حالی با برگزاری ۲۰ دیدار از گروه‌های اول و دوم پیگیری شد که بسیاری از آن‌ها نتیجه‌ای جز تساوی نداشت.

دومین روز از مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال 2019 نیز نهایتا پس از برگزاری دیدارهای تماشایی از هر گروه به پایان رسید و در این روز شاهد نتایج غیرقابل پیش‌بینی و غیرمنتظره‌ای بودیم که با عنایت به اینکه در بزرگ‌ترین رویداد سالانه بازی Dota 2 رقم خورده است، چندان تعجب‌آور نیست. تنها دو روز دیگر تا بسته شدن پرونده مرحله گروهی مسابقات The International 9 باقی مانده است و بر این اساس تیم‌ها باید تمام تلاش‌شان را برای قرارگیری در چهار جایگاه نخست هر گروه به کار گیرند تا با خیالی آسوده رقابت در مرحله اصلی را از براکت بالایی آغاز کنند و مسیرشان برای رسیدن به قهرمانی را هموار سازند. با توجه به وضع فعلی تیم‌ها در هر گروه، امکان کسب نتایج مشابه وجود دارد و به این خاطر احتمال برگزاری مسابقه‌های اضافی برای تعیین جایگاه تیم‌ها یا همان Tiebreaker دور از ذهن نیست که این موضوع در آخرین روز مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

The International 9

در گروه اول باز هم شاهد خودنمایی تیم Team Secret در صدر جدول هستیم که مرحله گروهی را طوفانی آغاز کرد و تا به اینجای کار از تمام دیدارها سربلند بیرون آمده است. در رده دوم نیز کماکان نام PSG.LGD به چشم می‌خورد که در مصاف با Newbee به تساوی رضایت داد و تیم Team Liquid را در هم کوبید. سهم تیم Mineski از دیدارهای روز دوم یک پیروزی و یک تساوی بود که آن‌ها را در رده سوم گروه قرار داد. تیم TNC Predator نیز در مصاف با تیم‌های Alliance و Newbee به تقسیم امتیاز قانع شد و با یک بازی بیشتر نسبت به Mineski در رده چهارم جای گرفت.

در گروه اول باز هم شاهد خودنمایی تیم Team Secret در صدر جدول هستیم که مرحله گروهی را طوفانی آغاز کرده است

در رده‌های بعدی نام دو تیم Alliance و Newbee قابل مشاهده است که به صورت مشترک ۴ امتیاز در اختیار دارند. تیم Team Liquid که پس از پایان اولین روز مرحله گروهی مسابقات اوضاع خوبی نداشت، در روز دوم نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و یک تساوی مقابل Mineski و یک شکست در برابر PSG.LGD را به ثبت رساند. تیم لیکوئید با ۳ امتیاز کماکان در جایگاه هفتم قرار دارد و اوضاع آن‌ها در جدول چندان رضایت‌بخش نیست. همچنین دو جایگاه آخر گروه اول به تیم‌های Keen Gaming و Chaos Esports Club اختصاص دارد که به واسطه بازی‌های ضعیف خود به ترتیب دو و یک امتیاز در اختیار دارند و اگر به همین منوال به اشتباهات خود ادامه دهند، رقابت در مرحله اصلی را از براکت پایینی آغاز می‌کنند یا یکی از آن‌ها از رقابت‌ در مرحله بعدی محروم خواهد شد. 

در گروه دوم به سبب بازی‌های بیشتر، تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌ها شاهد بودیم. قهرمان سال گذشته مسابقات اینترنشنال یعنی تیم OG را می‌توان بهترین تیم روز دوم مسابقات دانست؛ چرا که این تیم در هر سه دیدار خود مقابل تیم‌های Evil Geniuses ،Ninjas in Pyjamas و Royal Never Give Up به پیروزی رسید و با مجموع ۹ امتیاز در جایگاه اول ایستاد. در رده‌های بعدی تیم‌های Natus Vincere و Vici Gaming دیده می‌شوند که تا به اینجای کار بازی‌های زیبایی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و به صورت مشترک ۷ امتیاز در اختیار دارند. تیم ایول جنیوسس که روز اول را در جایگاه ششم سپری کرده بود، با کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های وی چی گیمینگ و رویال نوِر گیو آپ، با دو پله صعود در رده چهارم قرار گرفت. تیم Infamous که در تنها دیدار روز گذشته خود شکست خورده بود، در روز دوم به دو تساوی و یک پیروزی دست یافت و جایگاه پنجم گروه دوم را به خود اختصاص داد. سهم تیم‌های Fnatic و Virtus.pro از دیدار‌های دو روز اول یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست بود که از نتایج غیرقابل پیش‌بینی این مرحله به شمار می‌آید. دو جایگاه نهایی گروه دوم نیز به تیم‌های Ninjas in Pyjamas و Royal Never Give Up تعلق دارد که از چهار دیدار دو روز نخست تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و به احتمال زیاد شاهد ناکامی یکی از آن‌ها در راه‌یابی به مرحله اصلی خواهیم بود.  

نتایج روز اول مرحله گروهی

گروه دومگروه اول
امتیازباختمساویبردنام تیمامتیازباختمساویبردنام تیم
۹۰۱۴OG۸۰۰۴Team Secret
۷۰۳۲Natus Vincere۸۰۲۳PSG.LGD
۷۱۱۳Vici Gaming۵۱۱۲Mineski
۵۲۱۲Evil Geniuses۵۱۳۱TNC Predator
۴۱۲۱Infamous۴۱۲۱Alliance
۳۲۱۱Fnatic۴۱۲۱Newbee
۳۲۱۱Virtus.pro۳۳۱۱Team Liquid
۱۳۱۰Ninjas in Pyjamas۲۴۰۱Keen Gaming
۱۳۱۰Royal Never Give Up۱۳۱۰Chaos Esports Club

در روز سوم مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ باز هم شاهد ۱۲ دیدار میان تیم‌های گروه اول و ۸ دیدار میان تیم‌های گروه دوم خواهیم بود که اولین سری از این دیدارها راس ساعت ۵:۳۰ دقیقه بیست‌وششم مرداد برگزار می‌شود. با عنایت به اینکه تنها چهار تیم قرارگرفته در رده‌های اول تا چهارم هر گروه در براکت بالایی مرحله بعدی دسته‌بندی می‌شوند، تیم‌ها باید تمام توان‌شان را برای صعود به رده‌های بالایی به کار گیرند. در پایان مرحله گروهی شاهد حذف یک تیم از انتهای جدول هر گروه خواهیم بود و چهار تیم قرارگرفته در جایگاه‌های پنجم تا هشتم در براکت پایینی مرحله اصلی قرار می‌گیرند. شما می‌توانید زمان برگزاری دیدارهای روز سوم مرحله گروهی را در جدول‌های زیر مشاهده کنید.

گروه اول

تیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدار
Team SecretTNC Predator۲۶ مرداد ساعت ۵:۳۰Chaos Esports ClubTNC Predator۲۶ مرداد ساعت ۱۰:۳۰PSG.LGDTeam Secret۲۶ مرداد ساعت ۱۵:۳۰
AllianceNewbeeAllianceTeam LiquidKeen GamingTeam Liquid
Keen GamingChaos Esports ClubKeen GamingNewbeeChaos Esports ClubNewbee
MineskiPSG.LGDMineskiTeam SecretMineskiAlliance

گروه دوم

تیمتیمزمان برگزاری دیدارتیمتیمزمان برگزاری دیدار
OGVirtus.pro۲۶ مرداد ساعت ۸:۰۰FnaticOG۲۶ مرداد ساعت ۱۳:۰۰
Royal Never Give UpNinjas in PyjamasNatus VincereRoyal Never Give Up
Natus VincereFnaticNinjas in PyjamasVici Gaming
InfamousEvil GeniusesInfamousVirtus.pro
امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده