نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 به نمایش Tactical Bike می‌پردازد

هفته گذشته، استودیو تری‌آرک وسیله نقلیه جدیدی را با نام Tactical Bike به بخش بلک‌ اوت بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه کرد که تریلر تازه بازی آن را به نمایش در می‌آورد.

استودیو Treyarch هفته گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد که حالت‌ها، سلاح‌ها و موارد متنوع تازه‌ای را به این بازی تیراندازی اول شخص اضافه کرد. یکی از مواردی که به بخش بلک‌اوت بازی راه پیدا کرد، موتورسیکلتی با یک اتاقک متصل به آن با نام Tactical Bike بود که اولین نوع خود در بازی است. حال مطابق اخبار بازی، استودیو تری‌آرک به مناسبت انتشار این محتویات اضافی، تریلر جدیدی را منتشر کرده است که به نمایش وسیله نقلیه تازه بازی می‌پردازد.

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند، باید بگوییم که این Tactical Bike امکان حرکت سریع ( درحال‌حاضر این وسیله نقلیه یکی از سریع‌ترین وسایل نقلیه در بخش Blackout به شمار می‌آید) را فراهم می‌کند و فضای مناسبی را برای تیراندازی و دفاع بازیکن دیگر مهیا می‌سازد. به نظر می‌رسد که این وسیله نقلیه درحال‌حاضر جایگزین خوبی برای خودروهای ATV و اتومبیل‌های اسپورت به حساب می‌آید.

تریلر تازه Call of Duty: Black Ops 4 چگونگی کار با وسیله نقلیه تازه بازی را برای نخستین بار در معرض نمایش قرار می‌دهد. افزون بر این وسیله نقلیه، آپدیت جدید بازی مواردی نظیر تفنگ M16، تفنگ تک‌تیراندازی Havelina AA50 و حالت فوق‌العاده Pandemic را به بخش بلک‌اوت اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی درحال‌حاضر در دسترس تمام پلتفرم‌ها قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند از تجربه محتویات تازه آن لذت ببرند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده