// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تهیه کننده Anthem از استودیو بایوور جدا شد

بن ایروینگ، تهیه کننده سابق Anthem، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که از استودیو بایوور جدا شده است تا وارد شرکت جدیدی شود.

Anthem از زمان عرضه تا به امروز روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و هنوز سرنوشت این بازی تیراندازی آنلاین به‌طور کامل مشخص نیست. پس از اینکه ادمونتون، رئیس استودیو بایوور (BioWare)، به تیم توسعه‌دهنده Dragon Age پیوست، شایعاتی منتشر شد از اینکه بایوور قصد ندارد از انتم پشتیبانی کند. این در حالی است که مدتی بعد اعلام شد بن ایروینگ، تهیه کننده سابق Anthem و چاد رابرتسون به تیم بایوور آستین (BioWare Austin) برای پشتیبانی بیشتر از انتم پیوستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد آینده Anthem تاریک‌تر از قبل شده است. بین ایروینگ در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که از بایوور جدا شده است تا ماجراجویی تازه‌ای را در یک شرکت جدید آغاز کند. وی دراین‌باره می‌گوید:

پس از هشت سال فعالیت در بایوور، تصمیم گرفتم از فرصت هیجان‌انگیز جدیدی استفاده کنم و راهی یک شرکت گیمینگ دیگر شوم. از همان زمانی‌که Baldurs Gate را در سالیان گذشته تجربه کردم، بایوور مکان رویایی بود که می‌خواستم در آن کار کنم.

بااینکه غیبت یک نفر، سرنوشت یک بازی را مشخص نمی‌کند، اما عدم پشتیبانی مناسب از Anthem از زمان عرضه تابه‌امروز باعث شده است تا هواداران با شنیدن خبر جدایی ایروینگ، بیش‌ازپیش برای آینده بازی محبوب خود نگران شوند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده