نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نیل بلومکمپ دیگر کارگردانی فیلم RoboCop Returns را بر عهده ندارد

نیل بلومکمپ اعلام کرد که او دیگر در پروژه فیلم RoboCop Returns حضور ندارد و اکنون در حال ساخت یک فیلم ترسناک است.

تیر ماه سال گذشته بود که اعلام شد فیلم RoboCop Returns (وبوکاپ بازمی‌گردد) در دست ساخت است و اعلام شد که نیل بلومکمپ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم District 9 (منطقه ۹)، فیلم Elysium (ایلیسیم) و فیلم Chappie (چپی)، قرار است وظیفه کارگردانی این فیلم که دنباله فیلم اول خواهد بود، را بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنباله فیلم RoboCop (روبوکاپ) و فیلم بعدی بلومکمپ منتشر شده است. نیل بلومکمپ اخیرا با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرده که او دیگر قرار نیست وظیفه کارگردانی فیلم RoboCop Returns را بر عهده داشته باشد. بااین‌حال، مشخص نیست که او هنوز بخشی از این پروژه خواهد بود یا در مجموع از این فیلم کاملا خارج شده است. 

Neill Blomkamp

فیلم RoboCop Returns قرار بود براساس فیلمنامه استفاده نشده فیلم RoboCop 2 ساخته شود که توسط ادوارد نومیر و مایکل ماینر نوشته شده بود و در حال حاضر توسط جاستین رودز، نویسنده فیلم Masters of the Universe، در حال بازنویسی است. بااین‌حال، نیل بلومکمپ تایید کرد که او در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است که در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید آن نیز آغاز شده است. او همچنین گفت که برای فیلم RoboCop Returns نیز هیجان زده است، اما MGM باید کارگردان دیگری را برای آن پیدا کند. در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت و انتشار فیلم‌هایی چون فیلم Halloween (هالووین) و فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) بودیم که درواقع دنباله مستقیم فیلم‌ اول یا دو قسمت اول هستند و قسمت جدید فیلم RoboCop نیز قرار بود از این موضوع پیروی کند.

قسمت اول فیلم RoboCop در سال ۱۹۸۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت که موفقیت این فیلم باعث شد تا سازندگان خیلی سریع ساخت دنباله آن را آغاز کنند. فیلم RoboCop 2 (پلیس آهنی ۲) در سال ۱۹۹۰ و فیلم RoboCop 3 (پلیس آهنی ۳) در سال ۱۹۹۳ اکران شدند، اما نتوانستند موفقیت قسمت اول را تکرار کنند. در ادامه ریبوت فیلم روبوکاپ هم در سال ۲۰۱۴ منتشر و با شکست مواجه شد. بااین‌حال، نیل بلومکمپ اطلاعات بیشتری از فیلم خود را به اشتراک نگذاشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده