نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

آپدیت جدید بازی Dead Cells دشمنان و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Dead Cells با نام Who's the Boss قرار است دشمنان و سلاح‌های تازه‌ای را به بازی اضافه کند.

بازی Dead Cells یکی از آن بازی‌های مستقل بسیار موفقی است که توانسته تاکنون افتخارات بسیاری را نیز به دست آورد. این بازی علاوه بر نمرات بسیار عالی و جوایز فراوان، توانسته دو میلیون نسخه نیز در سرتاسر جهان بفروشد و به یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقلی که تاکنون ساخته شده تبدیل شود. این مسئله بسیار جالب توجه است؛ چراکه دد سلز از پشتیبانی ناشران بزرگ نیز بهره‌مند نیست. طرفداران این بازی همچنین در ماه‌های گذشته با انتشار آپدیت‌های رایگان پرتعداد و بزرگ، طرفداران بازی را راضی و خشنود نگه داشته‌اند. سازنده‌ی بازی یعنی استودیو Motion Twin آپدیت‌های بزرگی را برای آن عرضه می‌کند و تازه‌ترین آن‌ها «کی رئیسه؟» (Who’s the Boss) نام دارد.

این چهاردهمین آپدیتی است که تیم سازنده برای این بازی منتشر می‌کند. این آپدیت قرار است تا سلاح‌های بیشتری را به بازی اضافه کند؛ سلاح‌های که به باس‌های بازی مرتبط هستند و تعداد کلی آن‌ها به هفت عدد می‌رسد. در این آپدیت همچنین دشمنان جدیدی را خواهید دید که به باس‌های بازی شبیه هستند و می‌توانید در مواجهه با آن‌ها برای جنگیدن با باس‌ها تمرین کنید. این دشمنان از باس‌های اصلی بازی ضعیف‌تر هستند و شرایط مبارزه با آن‌ها اندکی آسان‌تر است اما حتی برای مواجهه با آن‌ها نیز باید حواستان را جمع کنید. به همراه این مسئله، تغییرات دیگری نیز با این آپدیت در بازی به وجود می‌آید که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رفع شدن باگ‌ها و برخی گلیچ‌های بازی اشاره کرد. درباره‌ی این آپدیت ویدیویی نیز منتشر شده که خود سازندگان بازی درباره‌ی آن توضیحات مفصلی می‌دهند. شما می‌توانید برای اطلاع از جزيیات دیگر این آپدیت، این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Dead Cells هم‌اکنون برای پلتفرم‌هایی چون پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این بازی چه در زمینه‌ی نقدها و چه در زمینه‌ی فروش با اقبال خوبی روبه‌رو شد. افشین پیروزی منتقد زومجی در بررسی این بازی نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را به آن اختصاص داد و درباره‌اش نوشت:

فاصله بین Dead Cells تا یک شاهکار بی‌نقص به باریکی یک تار مو است. استودیو تویین موشن پس از شنیدن بازخورد‌های بازیکنان در زمانی که بازی در حالت Early Access بود در نهایت اثری خلق کرده که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ دانست و خیلی فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های اکشن/پلتفرمر دو‌بعدی باشید یا خیر؛ Dead Cells تجربه‌ای است که شاید تا چند سال دیگر مشابه آن را پیدا نکنیم و به همین دلیل هم پیشنهاد می‌کنم حتما آن را تجربه کنید. 

آپدیت «کی رئیسه؟» یا همان Who’s the Boss هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی در دسترس قرار دارد و قرار است به زودی برای کنسول‌ها هم منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی مستقل Dead Cells چیست؟ آیا این بازی هیجان‌انگیز را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده