// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Borderlands 3 پایانی بر این مجموعه نخواهد بود

نویسنده ارشد بازی Borderlands 3 گفته است که این بازی قطعا پایان مجموعه Borderlands نخواهد بود.

تقریبا مدت‌ زمانی طولانی از انتشار آخرین نسخه‌ی مجموعه Borderlands می‌گذرد و قرار است به‌زودی شاهد انتشار نسخه سوم آن باشیم که داستانی عمیق و طولانی‌تر از نسخه‌های پیشین را برای طرفداران به‌ارمغان خواهد آورد. با توجه به‌ این‌که در بازی Borderlands 3 قرار است شاهد چهره‌های آشنای زیادی از نسخه‌های پیشین باشیم، این سوال پیش می‌آید که آینده‌ی این مجموعه و نسخه‌های بعدی آن به چه شکل خواهد بود. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که می‌توانید به‌طور قطع منتظر محتوای بیشتر و نسخه‌های جدیدتری نیز از این سری محبوب باشید.

دنی هومان و سم وینکلر، دو نفر از نویسندگان ارشد بازی Borderlands 3، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت دوال شاکرز داشته‌اند، در مورد این‌که چه انتظاراتی باید از ادامه سری Borderlands داشت صحبت کرده‌اند و این‌که قرار است به چه شکل داستان‌های متفاوت هریک از نسخه‌ها به یکدیگر مرتبط شوند. مهم‌ترین سوالی که از این دو پرسیده شد این بود که آیا بازی بوردرلندز 3 قرار است به‌نحوی پایان داستان این مجموعه و هرآن‌چه که در نسخه‌های پیشین شاهد آن بودیم، باشد؟ وینکلر پاسخ داد که بازی Borderlands 3 جانشین و ادامه‌دهنده‌ی نسخه‌های پیشین است و داستان آن علاوه‌بر ارتباط داشتن با نسخه‌های پیشین، دارای بخش‌های مختص‌به خود نیز است و قطعا پایانی برای سری Borderlands نخواهد بود.

Borderlands 3

هومان نیز صحبت‌های وینکلر را تایید کرد و گفت که هنوز پتانسیل برای ادامه دادن داستان این مجموعه وجود دارد و در حالی که بازی Borderlands 3 پایان‌های نامفهوم و بازِ نسخه‌های پیشین را به شکلی روایت‌گرایانه می‌بندد و تمام می‌کند، نویسندگان داستان بازی به‌طور عمد آن را طوری تنظیم کرده‌اند که در آینده بتوانند داستان را به نحوه‌های مختلفی ادامه داد. وینکلر در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که اگر بازیکنان مجموعه Borderlands به سه نسخه‌ی اصلی آن نگاهی کنند، متوجه خواهند شد که داستان آن‌ها علی‌رغم تفاوت‌هایی که دارد، بیان‌گر یک داستان کلی و مرتبط‌ به‌ هم است. اگرچه وی نتوانست در مورد پایان داستان بازی Borderlands 3 اطلاعاتی منتشر کند، اما به‌طور ساده گفت که از نحوه پایان داستان این بازی راضی و خوشحال است.

بازی بوردرلندز 3 قرار است در تاریخ ۱۳ ماه سپتامبر (۲۲ شهریور ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.

نظرات خود را در مورد این مجموعه با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده