// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Need for Speed Heat با انتشار یک تریلر معرفی شد

پس از تمام شدن شمارش معکوس، الکترونیک آرتز بازی Need for Speed Heat را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

چندی پیش بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Need for Speed، با راه‌اندازی یک شمارش معکوس اعلام کرد که نسخه جدید نید فور اسپید در روزهای آینده معرفی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی و تمام شدن شمارش معکوس نسخه جدید این مجموعه با نام Need for Speed Heat معرفی شد.

طبق تریلر منتشر شده از نید فور اسپید هیت، شاهد مسابقات شبانه بازی هستیم. همچنین تعدادی از کاراکترهای بازی هم نمایش داده می‌شوند که به‌نظر می‌رسد شخصیت‌های بخش داستانی این نسخه باشند. بااینکه در جریان تریلر منتشر شده اطلاعات زیادی از داستان یا گیم‌پلی بازی منتشر نشد، اما Need for Speed Heat جدا از مسابقات شبانه، دارای مسابقات حین روز با آب‌وهواهای مختلف هم هست.

همچنین یکی از بخش‌های دیگری که در ویدیو معرفی نید فور اسپید هیت نمایش داده شد، قدرت تخریب‌پذیری ماشین‌ها و در ادامه بخش شخصی‌سازی بود. بازیکنان می‌توانند اتومبیل خود را با المان‌های مختلف شخصی‌سازی کنند؛ موردی که از قدیم یکی از ویژگی‌های اصلی و پر جزئیات سری نید فور اسپید بوده است. در انتها مشخص شد که بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) عرضه می‌شود. البته کاربران کامپیوتر که اشتراک Origin Access Premier را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند و کاربران Origin Access هم می‌توانند در تاریخ ذکر شده ۱۰ ساعت از نید فور اسپید هیت را بازی کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Need for Speed Heat را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ResetEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده