نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

هری استایلز پیشنهاد بازی در فیلم The Little Mermaid را رد کرد

طبق خبرهای منتشر شده، والت دیزنی با هری استایلز برای بازی در فیلم The Little Mermaid به توافق نرسیده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هری استایلز، بازیگر فیلم Dunkirk (دانکرک) و خواننده سابق گروه One Direction (وان دایرکشن)، در حال مذاکره با شرکت والت دیزنی برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی باید به دنبال بازیگر جدیدی برای این نقش باشد. طبق خبری TheWrap و ورایتی منتشر کرده‌اند، استایلز رسما پیشنهاد بازی در این فیلم لایو اکشن و موزیکال را رد کرده و قرار نیست در آن به ایفای نقش بپردازد. طبق این گزارش، استایلز به دنبال بازی در نقش شاهزاده اریک بود، اما در نهایت تصمیم به رد پیشنهاد بازی در این نقش را گرفت.

The Little Mermaid

اگرچه شاهزاده اریک در انیمیشن The Little Mermaid آهنگی را نخوانده بود، اما طبق اطلاعات منتشر شده، آلن منکن و لین-منوئل میرندا وظیفه داشتند تا موسیقی و آهنگ‌های جدیدی را برای فیلم لایو اکشن آن بنویسند که ظاهرا شخصیت اریک نیز قرار بود بخشی از این آهنگ‌ها باشد. از آنجایی که هری استایلز بیشتر به‌عنوان خواننده گروه وان دایرکشن شناخته می‌شود، به‌نظر می‌رسد که برای نقش شاهزاده اریک انتخاب مناسبی بوده باشد. حال دیزنی جستجو برای یافتن یک بازیگر دیگر برای این نقش را باید آغاز کند که توانایی خواندن را نیز داشته باشد. همچنین دیزنی هنوز در حال انجام مذاکره با خاویر باردم، بازیگر نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار که یک‌بار و برای بازی در فیلم No Country for Old Men (جایی برای پیرمردها نیست) این جایزه را دریافت کرده، برای بازی در نقش شاه ترایتن است. 

شاه ترایتن در واقع پدر اریل است که هلی بیلی نقش این شخصیت را در فیلم The Little Mermaid بر عهده دارد که این انتخاب با جنجال زیادی مواجه شده است. علاوه‌بر باردم و بیلی، ملیسا مک کارتی برای بازی در نقش شرور و منفی اورسولا، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل و جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم پری دریایی کوچولو حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. راب مارشال، کارگردان فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، وظیفه کارگردانی فیلم The Little Mermaid براساس فیلمنامه‌ای از دیوید مگی، را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده و مراحل فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده