نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville فاش شد

با فاش شدن تریلر بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville، ظاهرا شایعات رنگ واقعیت گرفته و نسخه جدید با این نام معرفی می‌شود.

در طی یک ماه گذشته خبرها و شایعات زیادی حول نسخه سوم سری محبوب Plants vs. Zombies: Garden Warfare به‌گوش رسیده است، اما الکترونیک آرتز واکنش خاصی نسبت به آنها نشان نداده تا باعث شود تنور شایعات روزبه‌روز داغ‌تر شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، با فاش شدن تریلری از نسخه بعدی این بازی شوتر هیجانی، تمام حرف و حدیث‌ها رنگ واقعیت به خود گرفته و به‌نظر می‌رسد باید خود را برای معرفی رسمی نسخه جدید این مجموعه تحت عنوان Plants vs Zombies: Battle for Neighborville آماده کنیم.

کسانی که نسخه‌های قبلی بازی را تجربه کرده باشند با دیدن این ویدیو کاملا حس‌وحال بازی را درک خواهند کرد؛ چراکه جو بازی همانند نسخه‌های قبلی بسیار هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار است. آن چیزی که می‌توان از این تریلر برداشت کرد، اضافه شدن گیاهان و دشمنان جدید به بازی است که می‌تواند منجر به افزایش جذابیت گیم‌پلی بازی نیز شود. در انتهای ویدیو هم گیم‌پلی کوتاهی از بازی نمایش داده می‌شود که تا حدودی کارایی شخصیت‌های جدید در بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

باید توجه داشته باشید که این ویدیو به‌طور رسمی از جانب عوامل بازی منتشر نشده است؛ پس احتمال اینکه در نسخه نهایی بازی تغییراتی در آن اعمال شود، زیاد است. در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا از بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville را مشاهده کنید. بهتر است منتظر ماند و دید چه زمانی الکترونیک آرتز به این تریلر واکنش نشان می‌دهد و اطلاعات رسمی این بازی را منتشر می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا به‌نظر شما می‌توان به این ویدیو استناد کرد و منتظر اخبار تکمیلی تیم سازنده بازی بود؟ در صورت تماشای ویدیو، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده