// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

کارگردان Astral Chain از Pokemon برای خلق گیم پلی بازی الهام گرفته است

تاکاهیسا تائورا به‌تازگی اعلام کرده است که ایده احضار و استفاده از یک همراه در مبارزات Astral Chain، از ساختار احضار پوکمون‌ها الهام گرفته شده است.

بازی Astral Chain در تاریخ هشت شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و می‌توان آن را یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری برای کاربران نینتندو سوییچ دانست؛ محصولی که که پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) وظیفه توسعه‌ی آن را برعهده دارد. گیم‌پلی استرال چین، موردی است که این بازی را خاص کرده است و بازیکنان می‌توانند درکنار یک لیجن (موجودی که آن را در مبارزات احضار می‌کنید) دشمنان را از بین ببرند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری شعبه آمریکا نینتندو در توییتر بخشی از صحبت‌های اخیر تاکاهیسا تائورا، کارگردان Astral Chain را توییت کرده است. در این توییت وی اعلام کرده است که Pokemon یکی از مجموعه‌های محبوب وی بوده است و ایده احضار لیجن در بازی، از این سری دوست داشتنی بوده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

در بازی Astral Chain بازیکن می‌تواند یک لیجن را احضار و درکنار آن مبارزه کند. من واقعا پوکمون را دوست دارم و ایده استفاده از یک کاراکتر و جنگیدن درکنار آن، از تجربیات کودکی من و بزرگ شدن درکنار سری Pokemon الهام گرفته شده است.

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که پلیس‌های داخل انیمه‌ها و داستان‌های تخیلی ژاپنی، مورد دیگری بوده است که در داستان استرال چین از آن الهام گرفته‌اند. تاکاهیسا تائورا دراین‌باره افزود:

بازی همانند سری Bayonetta دارای مراحلی است که اهداف مخصوص‌به خود را دارند، اما همانند بازی NieR: Automata، مراحل فرعی مختلفی هم برای شما در جهان بازی قرار داده شده است که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم استرال چین چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده