نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

فصل دوم سریال The Haunting of Hill House بسیار ترسناک‌تر از فصل اول خواهد بود

خالق سریال The Haunting of Hill House اعلام کرد که فصل دوم مجموعه یعنی The Haunting of Bly Manor بسیار ترسناک‌تر از فصل اول خواهد بود.

اگر احساس کردید که فصل اول سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه هیل)، اثر ترسناک و بسیار محبوب شبکه نتفلیکس، خیلی وحشتناک بود، خود را برای فصل دوم این مجموعه تلویزیونی آماده کنید. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خالق این سریال یعنی مایک فلاناگان به طرفداران قول داد که سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) «خیلی ترسناک‌تر از فصل اول خواهد بود». مایک فلاناگان در گفتگو با گزارشگر سایت خبری Birth Movies Death درباره فصل جدید این مجموعه و همچنین اتفاقاتی که قرار است در آن رخ دهد، صحبت کرد.

در گذشته شبکه نت فلیکس اعلام کرده بود که سریال تسخیرشدگی عمارت بلای براساس داستان رمان The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) که با قلم هنری جیمز در سال ۱۸۹۸ نوشته شده، ساخته می‌شود. اما حالا فلاناگان اعلام کرده که این سریال، از چیزی بیشتر از یکی از داستان‌های هنری جیمز، الهام گرفته است. خالق این مجموعه تلویزیونی محبوب در مصاحبه خود اعلام کرد که داستان رمان The Turn of the Screw، یک نوع «نقطه و سکوی پرش» برای روایت داستانی فصل دوم بوده است. او در مصاحبه خود اینگونه درباره فصل دوم صحبت کرد:

این یک روش بسیار جالب و جذاب برای گسترش چیزهایی است که من از فصل اول دوست داشتم؛ اما در قالب یک داستان کاملا جدید، بدون اینکه به خاطر تصمیماتی که دفعه قبل اتخاذ کرده بودیم، محدود شویم و دست و پایمان بسته باشد. برای طرفداران هنری جیمز، این کار خیلی وحشی خواهد بود و برای مردمی که اصلا با کارهای جیمز آشنایی ندارند، سریال به طرز باور نکردنی‌ای ترسناک خواهد بود. من همین حالا هم فکر می‌کنم که این فصل، خیلی ترسناک‌تر از فصل اول است. به همین خاطر خیلی برایش هیجان‌زده‌ام.

سریال The Haunting of Bly Manor که فصل دوم مجموعه The Haunting of از شبکه نتفلیکس محسوب می‌شود و سبکی آنتولوژی دارد، داستان منحصربه‌فرد، جامع و مخصوص به خودش را روایت می‌کند که از کارهای ترسناک هنری جیمز الهام گرفته است. در سریال تسخیرشدگی عمارت بلای چندین تن از بازیگران فصل اول هم حضور دارند که نقش‌های جدیدی را ایفا می‌کنند. بازیگرانی مانند اولیور جکسون کوهن در نقش یکی از ساکنان عمارت بلای به نام پیتر و ویکتوریا پدرتی در نقش یک مدیر زن به نام دنی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

انتظار می‌رود که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، سریال The Haunting of Bly Manor در سال ۲۰۲۰ پخش شود و علاقمندان به سریال یا فیلم ترسناک از آن لذت ببرند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده