نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

برد پیت و مارگو رابی از تمایل خود به حضور در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو می‌گویند

برد پیت و مارگو رابی در مصاحبه‌ای درباره تمایلشان به حضور در اثر جدید کوئنتین تارانتینو که احتمالا قسمتی از سری فیلم پیشتازان فضا است صحبت کردند.

مدت کوتاهی است که فیلم Once Upon a time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به روی پرده سینماها رفته است. حالا کارگردان این اثر یعنی کوئنتین تارانتینو محبوب کاملا آزاد است تا به سراغ پروژه بعدی خود که ممکن است قسمت جدیدی از سری فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) باشد، برود. دو تن از بازیگران فیلم روزی روزگاری در هالیوود دوست دارند که در این ماموریت، با کوئنتین تارانتینو همراه شوند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گزارشکر سایت خبری JOE.ie در طی مصاحبه‌ای از مارگو رابی و برد پیت پرسید که آیا دوست دارند زیر نظر کارگردانی تارانتینو برای حضور در Starfleet ثبت نام کنند یا خیر. آنها برای پاسخ به این سوال شوق و هیجان بسیار زیادی داشتند؛ به طوری که برد پیت بلافاصله پاسخ داد: «البته که دوست دارم». از طرف دیگر هم مارگو رابی اینگونه به این سوال پاسخ داد:

من حاضرم هر کاری، هر کاری را که تارانتینو انجام می‌دهد، انجام دهم.

Quentin Tarantino

بعد از پاسخ به این سوال، این دو بازیگر محبوب درباره قراردادی صحبت و شوخی کردند که قرار است براساس آن، هیچ صحنه مشترکی با یکدیگر نداشته باشند. آنها به شوخی درباره این موضوع صحبت کردند که فیلم روزی روزگاری در هالیوود، دومین اثر مشترک آنها است و پیش از آن، این دو در فیلم The Big Short (رکود بزرگ) بازی کرده بودند؛ در صورتی که در هیچکدام از این دو فیلم، این دو بازیگر اصلا صحنه مشترکی با یکدیگر نداشتند. کوئنتین تارانتینو زمانی که در یک تور مطبوعاتی برای فیلم Once Upon a time in Hollywood حضور داشت، تا حدودی درباره سری فیلم پیشتازان فضا صحبت کرد و در پادکست Happy Sad Confused اینگونه توضیح داد:

خب، یک ایده‌ای در کار بود و بعد ما در کنار یکدیگر جمع شدیم و راجع به این موضوع صحبت کردیم. بعد از آن ما مارک اسمیت را که فیلمنامه فیلم The Revenant (از گور برخاسته) را نوشته بود، استخدام کردیم تا فیلمنامه را بنویسد. من نمی‌دانم که چقدر می‌توانم برای شما توضیح دهم. تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که این فیلم با خط زمانی کریس پاین در ارتباط است. حالا من هنوز کامل متوجه نشدم و جی جی آبرامز هم نتوانسته خیلی خوب برای من توضیح دهد. حتی همکاران من هم تلاش کردند که این موضوع را برای من توضیح دهند اما هنوز آن را درک نمی‌کنم... درباره اتفاقی که در قسمت اول این مجموعه رخ داد که حالا به نوعی شروعی تازه به نظر می‌رسد. من اصلا متوجه نمی‌شوم. آن را دوست ندارم. این اتفاق را درک نمی‌کنم. من می‌خواهم که کل مجموعه اتفاق بیفتد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. نه، بندیکت کامبربچ یا هر اسمی که دارد، خان نیست؛ متوجه شدید؟ خان، خان است. من به جی جی آبرامز هم گفتم: «من این را متوجه نمی‌شوم. این را دوست ندارم.» بعد هم او گفت که: «آن را نادیده بگیر! هیچکس آن را دوست ندارد. هیچکس آن را متوجه نمی‌شود. فقط آن کاری را انجام بده که دوست داری. اگر تو دوست داری که دقیقا به همان روشی که در مجموعه اتفاق میفتد، رخ بدهد، همین کار را انجام بده.»

کوئنتین تارانتینو در ادامه صحبت‌های خود اینگونه گفت:

دلیلی که من خیلی به نسخه جی جی آبرامز از این مجموعه جذب شدم، این بود که فکر می‌کردم که کریس پاین کار فوق‌العاده‌ای در داستان انجام داد؛ نه فقط به خاطر ایفای نقش کاپیتان کرک بلکه به خاطر ایفای نقش کاپیتانِ ویلیام شاتنر. او ویلیام شاتنر است. او نقش یک فرد دیگر را ایفا نکرده است. او خودِ کاپیتان کرکِ ویلیام شاتنر است؛ به معنای واقعی کلمه. زکری کینتو هم به معنای واقعی کلمه همان اسپاکِ لئونارد نیموی است؛ زیرا آنها یک صحنه مشترک را با هم بازی کرده‌اند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده