نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: Crash Team Racing Nitro-Fueled صدر را از Fire Emblem پس گرفت

در هفته منتهی به ۱۹ مرداد، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به دو هفته صدرنشینی Fire Emblem: Three Houses پایان داد و در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled موفق شده در رتبه نخست جدول فروش هفتگی این کشور قرار بگیرد. این در حالی است که در دو هفته گذشته Fire Emblem: Three Houses رتبه نخست جدول را در اختیار داشت اما نتوانست این کار را برای سومین هفته متوالی هم تکرار کند. در رتبه دوم جدول این هفته، Super Mario Maker 2 با دو پله صعود قرار گرفته است و رتبه سوم هم در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار دارد تا شاهد عملکرد خوبی از بازی‌های نینتندو در این هفته باشیم. Mario Kart 8 Deluxe چهار پله صعود را تجربه کرده است. 

در رتبه چهارم جدول این هفته، شاهد بازی فیفا 19 هستیم که با‌توجه به نزدیک شدن به انتشار نسخه جدید آن، قرار گرفتنش در این رتبه هم عملکرد خیلی خوبی به‌حساب می‌آید. رتبه پنجم در اختیار بازی GTA V است که یک پله صعود نسبت به هفته پیش داشته است و در رتبه شِشُم هم بازی F1 2019 قرار گرفته که موفق شده با پنج پله صعود، مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردد. جایگاه هفتم جدول این هفته در اختیار بازی Fire Emblem: Three Houses، صدرنشین دو هفته گذشته جدول قرار دارد که سقوط نسبتا زیاد ۶ پله‌ای را تجربه کرده است و در رتبه هشتم هم شاهد بازگشت مجدد Red Dead Redemption 2 به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته با هفت پله صعود هستیم. 

در نهایت در رتبه‌های نهم و دهم جدول این هفته، به ترتیب بازی‌های Minecraft و Super Smash Bros. Ultimate قرار گرفته‌اند که به‌نوعی صرفا رتبه هفته گذشته‌شان را با یکدیگر عوض کرده‌اند. اما تغییرات جدول در این هفته و بازگشت دوباره دو بازی به جمع ۱۰ بازی پرفروش، باعث خروج دو بازی از این جمع هم شده است؛ به طوریکه Madden NFL 20 که هفته پیش در جایگاه پنجم قرار داشت، این هفته در رتبه ۱۲ دیده می‌شود و Wolfenstein: Youngblood هم که در رتبه هشتم قرار گرفته بود، این هفته به رتبه ۲۲ جدول سقوط کرده است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۹ مرداد را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۳Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۲۴Super Mario Maker 2-
۳۷Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲FIFA 19-
۵۶GTA V-
۶۱۱F1 2019بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۱Fire Emblem: Three Housesاز دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشینی متوالی
۸۱۵Red Dead Redemption 2بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۱۰Minecraft-
۱۰۹Super Smash Bros. Ultimate-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده