نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

الکترونیک آرتز نام تجاری Plants vs Zombies: Battle for Neighborville را ثبت کرد

پس از انتشار شایعات فراوان مبنی‌بر احتمال عرضه نسخه سوم مجموعه Garden Warfare، به‌نظر می‌رسد با فاش شدن نام بازی، کم‌کم باید منتظر تجربه آن باشیم. 

دوهفته پیش بود که سروصدا و شایعات زیادی مبنی‌بر عرضه نسخه سوم مجموعه Garden Warfare در سال ۲۰۱۹ به گوش رسید. این سری از مجموعه Plants vs Zombies ویژگی‌های بازی را با المان‌های سبک شوتر ترکیب کرده و توانسته است طرفداران زیادی را برای خود نیز جذب کند. حال در جدیترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند و نام این نسخه از بازی فاش شده است. با توجه به اطلاعاتی که از طرف سایت گماتسو منتشر شده، الکترونیک آرتز نشان تجاری Plants vs Zombies: Battle for Neighborville را ثبت کرده است.

بازی plants vs zombies

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که الکترونیک آرتز چندی پیش به‌طور رسمی بازی Plants vs Zombies 3 را معرفی کرد. حال احتمال اینکه Battle for Neighborville که نام آن احتمالا به بخش داستانی بازی اشاره می‌کند، مربوط به این بازی باشد نیز وجود دارد، اما با توجه به لوگو و نشانی که برای آن اختصاص داده شده، به‌نظر می‌رسد بیشتر به نسخه جدید مجموعه محبوب Garden Warfare اشاره داشته باشد.

بازی plants vs zombies

تنها اطلاعاتی که فعلا در اختیار قرار دارد، عرضه احتمالی بازی تا اواخر سال ۹۸ است. برای جزییات بیشتر بهتر است تا چند روز آینده و شروع نمایشگاه گیمزکام منتظر بمانیم تا شاهد واکنش‌ تیم تولید بازی نسبت به اخبار منتشر شده از آن باشیم.

نظر شما در مورد این بازی و شایعات فراوانی که برای آن منتشر شده چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده