// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

نرم افزار استریم Twitch Studios وارد فاز بتای محدود شد

کمپانی توییچ به‌تازگی نرم‌‌افزار استریم خود یعنی Twitch Studios را وارد مرحله تست بتای محدود کرد.

در حال حاضر اغلب استریمرها از پلتفرم توییچ برای نمایش زنده‌ی بازی‌های ویدیویی خود به دیگران استفاده می‌کنند. در این بین تعدادی از افراد از نرم‌افزارهای متفرقه‌ای مانند OBS Studio و XSplit برای آماده کردن تصویر و تنظیمات اضافی استریم خود بهره می‌برند. نرم‌افزارهای این‌چنینی به استریمرها کمک می‌کند تا تصویر خود را پیش از آغاز استریم شخصی‌سازی و تغییراتی را باب میل خود در آن اعمال کنند. از این‌رو، کمپانی توییچ که تصمیم گرفته نرم‌افزار خود را برای این کار توسعه دهد، برنامه Twitch Studios را به‌تازگی وارد مرحله تست بتا کرده است.

Twitch Studios

هدف ابتدایی این برنامه این است که کار را تا جای ممکن برای استریمرهایی که در ابتدای کار هستند آسان کند و امکانات موردنظر را در اختیار آن‌ها قرار دهد. البته کمپانی Twitch گفته که این برنامه در فاز بتا دارای امکانات محدودی است. به‌عنوان مثال می‌توانید در این برنامه از یک‌سری قالب شخصی‌سازی از پیش‌ساخته‌شده برای بهتر کردن محیط استریم خود استفاده کنید. به‌طور کلی امکانات و ویژگی‌هایی که این نرم‌افزار دارد، تقریبا مشابه سایرین است و نمی‌توان آن را یک تحول در این زمینه قلمداد کرد. شاید بتوان مهم‌ترین کار این برنامه را که موجب ساده‌تر شدن استریم برای افراد می‌شود، وجود خودش دانست؛ چراکه دیگر نیازی به استفاده از نرم‌فزارهای متفرقه نخواهد بود. به زبان ساده، با انتشار نرم افزار Twitch Studios شما دیگر نیازی به هیچ برنامه‌ی دیگری نخواهید داشت و می‌توانید تمامی مراحل استریم را به‌راحتی هرچه‌ تمام‌تر انجام دهید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه دارید استریم را آغاز کنید اما نمی‌دانید که چه‌کاری باید انجام دهید، این نرم‌افزار می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد؛ چراکه بُعد فنی استریم کمی سخت و آزاردهنده است که به لطف این نرم‌افزار، دیگر نیاز نیست که نگران آن باشید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر کمپانی توییچ به بازخوردهایی که از سوی تست‌کنندگان نرم‌افزار در مرحله بتا ارسال می‌شود، توجه کند، می‌توان گفت که Twitch Studios تبدیل به یک نرم‌افزار استریم باکیفیت خواهد شد.

Twitch Studios

اگر علاقه دارید که در این تست بتا شرکت کنید، می‌توانید شانس خود را با ثبت‌نام از اینجا امتحان کنید تا شاید توسط توییچ برای این تست پذیرفته شدید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده