// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر جدید بازی Remnant: From The Ashes منطقه Corsus را نشان می‌دهد

Gunfire Games به‌تازگی آخرین تریلر بازی Remnant: From The Ashes را منتشر کرده است که در آن شاهد دشمنان و اتمسفر محیط Corsus هستیم.

Remnant: From The Ashes یک بازی تیراندازی با حالت مشارکتی (کوآپ) است که توسط استودیو گان فایر گیمز (Gunfire Games) ساخته می‌شود. تابه‌امروز اخبار مختلفی حول این بازی منتشر شده است. کاربران برای پشت سر گذاشتن مراحل و تمام کردن بازی، راه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنند و تصمیم‌های شما در بازی، مسیر آینده شما را تغییر می‌دهند. طراحی محیط و جهان بازی یکی از موارد مهم برای بازی Remnant: From The Ashes به‌حساب می‌آید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گان‌فایر گیمز آخرین تریلر بازی Remnant: From The Ashes قبل از عرضه رسمی آن را منتشر کرده است. این ویدیو با محوریت منطقه Corsus منتشر شده است. بازیکنان در این محیط با هیولاهای مختلفی روبه‌رو می‌شوند که بعضی از آن‌ها شبیه‌به پروانه‌های جهش‌یافته هستند؛ هیولاهایی که اصلا دوست ندارید گرفتار آن‌ها شوید. همچنین به‌نظر می‌رسد Corsus دارای اتمسفر ترسناکی باشد که سکوت، مهم‌ترین المان آن است و افکت‌های صوتی این محیط شما را در خود غرق خواهد کرد.

بااین‌تفاسیر باید تا تاریخ ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) منتظر بمانیم و ببینیم Remnant: From The Ashes چه عملکردی را از خود به‌جای می‌گذارد. این بازی برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از محیط Corsus را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده