// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر گیم پلی جدید Mortal Kombat 11 ما را با حملات خونین Nightwolf آشنا می‌کند

استودیو ندررلم تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرد که در آن حرکات و گیم پلی کاراکتر محبوب این مجموعه یعنی نایت ولف را نشان می‌دهد.

استودیو ندررلم همانطور که وعده داده بود تریلر کاراکتر بعدی بازی Mortal Kombat 11 را که قرار است به عنوان بسته الحاقی جدید به بازی اضافه شود، منتشر کرد. پس از انتشار تیزر تریلرهای مختلف از کاراکتر به‌یادماندنی این مجموعه یعنی نایت ولف بالاخره توانستیم گیم پلی این شخصیت را در نبر‌دهایی خونین ببینیم.

در تریلر منتشر شده شاهد ورود حماسی Grey Cloud (نام اصلی نایف ولف) هستیم که با قدرت‌های ماوراالطبیعی به نبرد با حریفان می‌رود؛ از تیر و کمان نورانی گرفته تا رعد و برق‌هایی که از Nightwolf اطاعت می‌کنند، تمامی این موارد تهدید‌هایی جدی برای دشمنان او محسوب می‌شوند. همانند نسخه‌های قدیمی مورتال کامبت روی سگا، حرکت تنه‌ زدن معروف نایت ولف که پرتوهای سبز رنگ روی این کاراکتر نقش می‌بندد به زیبایی در این نسخه بازسازی شده است. توانایی برگرداندن گلوله‌های آتشین حریفان همچنان یکی از قابلیت‌های اصلی «گرگ شب» در مورتال کامبت 11 است. از المان‌های جدیدی که سازندگان برای کاراکتر دوست‌داشتنی اما کشنده ما در نظر گرفته‌اند می‌توان به قابلیت احضار روح حیوانات اشاره کرد که در تریلر می‌توانید این موارد را مشاهده کنید.

کاراکتر Nightwolf در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) در اختیار دارندگان Season Pass قرار می‌گیرد. اندکی بعد کاربران می‌توانند با خرید بسته الحاقی این مبارز، هدایت آن را در بازی برعهده بگیرند و با تبر به جان حریفان خود بیفتند. در پایین می‌توانید تریلر گیم پلی نایف ولف را تماشا و دانلود کنید. اگر صحنه‌های خشن روی شما تاثیرات منفی می‌گذارد، پیشنهاد می‌کنیم حرکت Fatality این کاراکتر را تماشا نکنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی مبارزه‌ای و فایت در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از افشین پیروزی دریافت کند. در حالی که در پایین می‌توانید خلاصه‌ای از متن نقد این بازی را مطالعه کنید، با مراجعه به این لینک می‌توانید بررسی ویدیوی آن را نیز تماشا کنید.

Mortal Kombat 11 نه فقط یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه، که یک تکامل عالی در فرمول کلی بازی‌های مبارزه‌ای استودیو ندررلم است. سازندگان در این نسخه با حفظ اصالت همیشگی مجموعه و اعمال تغییرات ریز و درشت مثبت، باعث شده‌اند تا مورتال کامبت بیش از همیشه یک تجربه تماما رقابتی باشد و هم به‌عنوان یک تجربه تک‌نفره و هم به‌عنوان یک تجربه چندنفره حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن داشته باشد. 

 نظرات خود را در مورد بازگشت نایت ولف به مورتال کامبت 11 با زومجی در میان بگذارید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده