نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بیش از ۴ میلیون مرحله در بازی Super Mario Maker 2 ساخته شده است

نینتندو به‌تازگی اعلام کرده است که بعد از حدود یک ماه از عرضه بازی Super Mario Maker 2، گیمر‌ها بالای چهار میلیون مرحله جدید برای بازی طراحی کرده‌اند.

نینتندو در تاریخ هفت تیر یعنی حدود یک ماه پیش نسخه دوم بازی‌‌ Super Mario Maker را برای کاربران نینتندو سوییچ منتشر کرد. در این بازی شما می‌توانید به‌عنوان طراح مراحل بازی ماریو، از ابزارها و امکاناتی که در بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، دنیای این لوله‌کش را آن‌طور که دوست دارید طراحی کنید و افراد دیگر نیز می‌توانند این مراحل را تجربه کنند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید حتما خبر دارید که نینتندو طی آخرین آمار فروش خود اعلام کرد که بازی Super Mario Maker 2 بالای دو میلیون نسخه فروش داشته است؛ این آمار زمانی جالب می‌شود که بدانید تنها سه روز پس از عرضه آن، این میزان فروش حاصل شده است. طبق آمار موسسه NPD مبنی‌بر اینکه بازی سوپر ماریو میکر 2 توانست بیشترین فروش در ماه ژوئن را به خود اختصاص دهد؛ پس دور از ذهن هم نبود که کاربران زیادی به تولید محتوا و مراحل جدید در بازی مشغول باشند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرده است که در این مدت نسبتا کوتاهی که از زمان عرضه بازی می‌گذرد گیمرهای زیادی بازی را تجربه کرده‌اند؛ تا الان بالای چهار میلیون مرحله برای بازی سوپر ماریو میکر 2 طراحی شده است. نینتندو همچنین محدودیت قبلی برای آپلود کردن مراحل که ۳۲ عدد بود را دو برابر کرده است و اکنون می‌توانید تا ۶۴ مرحله برای بازی طراحی کنید. این مقدار در آینده نیز بیشتر هم خواهد شد.

در این میان کاربران با خلاقیت خود مراحل جذاب و حتی بسیار سختی نیز طراحی کرده‌اند که حسابی شما را به چالش خواهد کشید و برای کسانی که اعصاب فولادین دارند می‌تواند بسیار مفرح باشد.

شما هم اگر بازی را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود و کد مراحلی که طراحی کرده‌اید را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده