نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

نتفلیکس حق انتشار فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون را خرید

نتفلیکس از خرید حق ساخت و انتشار فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، از یونیورسال خبر داد. همچنین رایان رینولدز نیز به این فیلم اضافه شده است.

بهمن ۹۶ بود که کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز از ساخت فیلم Red Notice (اعلان قرمز) خبر دادند که دواین جانسون و گل گدوت قرار بود نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کنند و همچنین کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با یکدیگر همکاری کرده بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس حقوق ساخت و انتشار فیلم Red Notice را خریداری کرده است. این فیلم اکشن قرار بود در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) اکران شود، اما پس از جلسه اخیر سهامداران و مدیران یونیورسال، به نظر می‌رسد که این کمپانی ساخت و اکران این فیلم با هزینه فعلی و حقوق بالای جانسون و گل گدوت را ریسک بالایی می‌دانسته و در نهایت شبکه Netflix حق ساخت و انتشار این فیلم اکشن را از یونیورسال خریداری کرده است.

رایان رینولدز

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌هایی چون دو قسمت فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) و فیلم Free Guy (مرد آزاد)، نیز به جمع بازیگران فیلم Red Notice اضافه شده است. رینولدز و نتفلیکس پیش از این در فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) همکاری کرده بودند و همچنین نتفلیکس قرار است با جانسون در فیلم John Henry and The Statesman (جان هنری و دولتمرد) همکاری کند. فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت. تربر در بیانیه منتشر شده گفت:

من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است در فیلم Red Notice با نتفلیکس و اسکات استوبر (تهیه کننده) همکاری کنم. نتفلیکس یک کمپانی بزرگ است که به فیلمسازان اعتقاد دارد و ایده‌های بزرگ آن‌ها را به مخاطبان جهانی ارائه می‌کند.

راوسون مارشال تربر

جانسون اضافه کرد:

قصد داریم با فیلم Red Notice و کمپانی Seven Bucks Productions موانع سنتی را بشکنیم و یک فیلم با رویداد جهانی واقعی را برای مخاطبان تولید کنیم. نتفلیکس نشان داده که آن‌ها شریکی عالی برای رسیدن به این هدف هستند.

گل گدوت

فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice قرار است در مکان‌های مختلف در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ آغاز شود و زمان انتشار آن هنوز اعلام نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که ممکن است مراحل ساخت فیلم John Henry and The Statesman پیش از ساخت فیلم Red Notice آغاز شود که جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده