نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

ساموئل ال جکسون به کریس راک در قسمت جدید فیلم اره پیوست

کمپانی لاینزگیت از اضافه شدن ساموئل ال جکسون و دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Saw خبر داده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که کمپانی لاینزگیت از ساخت قسمت جدید فیلم Saw (اره) خبر داد که این قسمت قرار است براساس ایده‌ای از کریس راک، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی سابق برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب)، ساخته شود که دارن لین بوسمن که وظیفه کارگردانی قسمت دوم، سوم و چهارم مجموعه اصلی را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم اره را نیز بر عهده خواهد داشت. همچنین راک که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد، قرار است در این فیلم ترسناک نیز به ایفای نقش بپردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در قسمت جدید و بدون نام فیلم Saw تایید و اعلام شده است. لاینزگیت از اضافه شدن ساموئل ال جکسون، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن)، به جمع بازیگران این فیلم ترسناک خبر داده است. 

The Handmaid

علاوه بر جکسون و راک، ماریسول نیکولز با سابقه بازی در سریال Riverdale (ریوردیل) و مکس مینگلا با سابقه بازی در سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Saw اضافه شده‌اند. همچنین لاینزگیت اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر تورنتو در کشور کانادا آغاز شده است. ضمنا پت گلدفینگر و جاش استولبرگ وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند. راک نقش یک کارآگاه پلیس را بر عهده دارد که در حال تحقیق در مورد یک سری جنایات خرس گریزلی است. جکسون نقش پدر شخصیت راک را بر عهده دارد و مینگلا نقش ویلیام شنک، همکار راک و نیکولز نقش کاپیتان آنجی گارزا، رئیس راک را در قسمت جدید فیلم Saw بازی خواهند کرد. 

ماریسول نیکولز

قسمت جدید فیلم Saw که هنوز نام آن اعلام نشده، برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. هفت فیلم اول و اصلی مجموعه Saw در طول سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ تولید و منتشر شد که داستان یک قاتل سریالی به نام جیگساو را دنبال می‌کرد، اما هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت جدید و اسپین‌آف این مجموعه منتشر نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده