// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تصویر جلد نسخه کالکتور ادیشن Doom Eternal طراحی فوق العاده‌‌ای دارد

شرکت بتسدا تصویر طراحی شده برای استیل بوک نسخه کالکتور بازی Doom Eternal را منتشر کرده است که طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد.

Doom Eternal، یکی از بازی‌های تیراندازی مورد انتظار برای کاربران به‌حساب می‌آید که در نمایشگاه E3 2019 هم نمایش جذاب و سرگرم کننده‌ای داشت. همچنین مدتی پیش بود که نسخه کالکتور ادیشن بازی دوم اترنال معرفی شد. یکی از مواردی که نظر کاربران را به‌خود جلب کرد، استیل بوک بازی بود که طراحی جالبی داشت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Doom Eternal، تصویر جدیدی را منتشر کرده است که همان طراحی روی جلد استیل بوک بازی است. تصویر روی جلد بازی توسط موندو و گبز طراحی شده است. باتوجه‌به تصویر منتشر شده، شاهد طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فردی هستیم که جهان دوم را به‌خوبی هرچه‌ تمام‌تر به‌تصویر کشیده است. از دیگر محتویات ارزشمند نسخه کالکتور ادیشن بازی دوم اترنال هم می‌توان به کلاه جنگی کاراکتر اصلی اشاره کرد.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تصویر منتشر شده را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Doom Eternal در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

Doom Eternal


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده