نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی متوالی Super Mario Maker 2

در هفته‌ای که شاهد انتشار بازی جدیدی نبودیم، Super Mario Maker 2 دومین صدرنشینی متوالی خود را در جدول فروش هفتگی انگلستان تجربه کرد. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، بازی Super Mario Maker 2 دقیقا مثل هفته گذشته در صدر جدول فروش هفتگی این منطقه قرار گرفته است. این هفته شاهد انتشار بازی جدیدی نبودیم و به همین دلیل مخصوصا رتبه‌های بالاتر جدول، تغییرات بسیار کمی داشته‌اند؛ به طوریکه علاوه بر تکرار صدرنشینی Super Mario Maker 2، رتبه‌های دوم و سوم هم بدون تغییر نسبت به هفته گذشته به ترتیب در اختیار بازی‌های Crash Team Racing Nitro-Fueled و F1 2019 هستند. 

اما از رتبه چهارم، تغییرات جدول آغاز می‌شوند و ادامه دیگر شاهد هیچ اثری که توانسته باشد جایگاه هفته گذشته خود را تکرار کند، نیستیم. رتبه چهارم جدول این هفته در اختیار Mario Kart 8 Deluxe است که یک پله صعود را تجربه کرده است و در رتبه پنجم هم شاهد بازی Super Smash Bros. Ultimate هستیم که پنج پله صعود داشته است. بدین ترتیب در پنج رتبه اول جدول این هفته، سه بازی از نینتندو حضور دارند که موفقیت خوبی برای شرکت ژاپنی به‌حساب می‌آید. 

The Legend of Zelda Breath of Wild

در رتبه شِشُم، بازی GTA V با یک پله صعود قرار گرفته است و در رتبه هفتم هم شاهد Assassin's Creed Odyssey با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته هستیم. راک‌استار هم یکی از شرکت‌هایی است که بیش از یک نماینده در بین ۱۰ بازی پرفروش این هفته دارد و پس از GTA V، بازی Red Dead Redemption 2 این شرکت هم در رتبه هشتم دیده می‌شود که البته دو پله سقوط را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. در رتبه نهم اثر دیگری از نینتندو یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار گرفته که با دو پله صعود، دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته است و در نهایت رتبه دهم جدول این هفته هم در اختیار Mortal Kombat 11 است که این اثر هم یک صعود خیلی خوب ۱۴ رتبه‌ای را برای رسیدن به این جایگاه تجربه کرده است. 

از نکات قابل توجه جدول این هفته، می‌توان به خروج دو بازی از جمع ۱۰ بازی پرفروش اشاره کرد؛ بازی Judgment، نسخه فرعی سری یاکوزا، که هفته پیش در رتبه چهارم قرار داشت، این هفته حتی در بین ۴۰ بازی پرفروش هم دیده نمی‌شود و Bloodstained: Ritual of the Night هم که هفته گذشته در جایگاه نهم قرار گرفته بود، این هفته در رتبه ۳۴ دیده می‌شود. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۶ تیر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Super Mario Maker دومین صدرنشینی متوالی
۲۲Crash Team Racing Nitro-Fueledتکرار رتبه هفته گذشته
۳۳F1 2019تکرار رتبه هفته گذشته
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۱۰Super Smash Bros. Ultimate-
۶۷GTA V-
۷۸Assassin's Creed Odyssey-
۸۶Red Dead Redemption 2-
۹۱۱The Legend of Zelda: Breath of the Wildبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۲۴Mortal Kombat 11بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۱۴ پله صعود

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده