// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه زومجی: بازی Crash Team Racing Nitro Fueled

در جدیدترین قسمت از نیم نگاه زومجی، بازی تازه متنشر شده Crash Team Racing Nitro Fueled یا همان کرش ماشینی خودمان را انتخاب کرده‌ایم تا دقایقی به تجربه این بازی جذاب بپردازیم.

امکان ندارد که گیمر باشید و یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای پلی‌استیشن یعنی کرش بندیکوت را نشناسید. تاکنون بازی‌های مختلفی از مجموعه Crash ساخته شده است که از بین آن‌ها می‌توان به آثاری در سبک پلتفرمر و حتی بازی‌های گروهی اشاره کرد. یکی از بازی‌هایی که همه ما بیش از اندازه عاشق آن هستیم، سری بازی‌های کرش ماشینی است. در جریان رویداد The Game Awards 2018 بود که نسخه ریمستر این بازی با گرافیک فوق‌العاده‌اش با نام Crash Team Racing Nitro Fueled معرفی شد و همه طرفداران این مجموعه را به وجد آورد.

چندی پیش بازی Crash Team Racing Nitro Fueled با قیمت ۴۰ دلار برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد تا باری دیگر دوستان را دور یکدیگر جمع و آن‌ها را به رقابت گرم و صمیمانه‌ای دعوت کند. ما هم در زومجی، تصمیم گرفتیم دور هم جمع شویم و چند دستی کرش بازی کنیم. در این میان، گویا آرش عیاری افکار پلیدی در ذهن داشت و می‌خواست به‌تنهایی دل به جاده‌های این بازی بزند و لذت ببرد. اما آیا به خواسته‌ خودش رسید؟

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه Crash Team Racing Nitro Fueled دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده