نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

تصاویر جدیدی از فیلم Once Upon a Time in Hollywood منتشر شد

به تازگی سونی پیکچرز تصاویر جدیدی از فیلم Once Upon a Time in Hollywood، جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو را منتشر کرده است.

همزمان با برگزاری جشنواره فیلم کن امسال بود که کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم بود. همچنین این فیلم با تحسین منتقدان نیز مواجه شده و نقدهای بسیار مثبتی را نیز دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Once Upon a Time in Hollywood منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی جدیدترین فیلم تارانتینو که ریک دالتون، ستاره سابق مجموعه‌های وسترن و کلیف بوث نام دارند، هستیم و در تصاویر دیگری شخصیت آل پاچینو و همچنین خود کوئنتین تارانتینو نیز حضور دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Once Upon a Time in Hollywood

Once Upon a Time in Hollywood

Once Upon a Time in Hollywood

با اینکه فیلم Once Upon a Time in Hollywood توانسته نظر منتقدان را جلب کند، اما کوئنتین تارانتینو می‌گوید که او ممکن است نسخه‌ طولانی‌تری از فیلم را در سینماها نمایش دهد. همچنین تارانتینو اخیرا گفته که او شاید کمی زودتر از چیزی که در گذشته گفته بود، بازنشسته شود و در واقع فیلم Once Upon a Time in Hollywood ممکن است آخرین کار این کارگردان محبوب و تحسین شده سینما باشد. لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای اکران در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ را بر عهده داشته‌ است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده