// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی کلاسیک Metal Wolf Chaos، ساخته فرام سافتور مجددا عرضه می‌شود

استودیو فرام سافتور و شرکت دیوالور دیجیتال اعلام کرده‌اند که بازی Metal Wolf Chaos XD در تاریخ ۱۵ مرداد ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

بازی کلاسیک Metal Wolf Chaos برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس در ژاپن عرضه شد. ازاین‌رو شاید کاربران این بازی استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) را به یاد نداشته باشند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در روز استقلال آمریکا (۱۳ تیر ماه)، فرام سافتور و شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، اعلام کرده‌اند که این بازی مجددا عرضه می‌شود.

به‌عبارتی نسخه ریمستر شده این بازی با نام Metal Wolf Chaos XD در تاریخ در تاریخ ۱۵ مرداد ماه (۶ آگوست) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با قیمت ۲۵ دلار عرضه می‌شود. کاربران با پیش‌خرید کردن Metal Wolf Chaos XD یک پوسته رایگان برای ربات داخل بازی دریافت می‌کنند. از آنجایی که Metal Wolf Chaos XD یک نسخه ریمستر شده به‌حساب می‌آید، شاهد بهتر شدن جلوه‌های بصری و همچنین پشتیبانی از رزولوشن 4K با نسبت 16:9 هستیم.

بازی Metal Wolf Chaos XD روایت‌گر یک داستان درباره‌ی وطن پرستی است؛ جایی که مایکل ویلسون، رئیس جمهور آمریکا، برای جلوگیری از شورش رخ داده توسط ریچارد هاوک، معاون اول خود، وارد یک ربات مبارز می‌شود تا آن‌ها را از بین ببرد. از نظر گیم‌پلی، بازیکنان در محیط‌هایی نظیر کاخ سفید یا پارک ملی گرند کانیون با دشمنان مبارزه می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Metal Wolf Chaos XD را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده