نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سازندگان Dreams از بازخورد‌ نسخه Early Access این بازی ابراز رضایت کردند

سازندگان بازی Dreams از بازخورد‌های نسخه Early Access بازی ابراز رضایت کردند و شرایط حاضر را حتی بهتر از آنچه انتظار داشتند، توصیف کردند.

در نمایشگاه E3 2015 زمانی که نوبت کنفرانس سونی شد، همه با معرفی یک بازی انحصاری عجیب مواجه شدیم. اثری که در ابتدا روی ماهیت آن نیز شک و تردید‌هایی وجود داشت. بعضی افراد بعد از نمایش آن تصور می‌کردند شاید قرار است یک فیلم از آن ساخته شود؛ افرادی نیز سوال‌های زیادی برایشان پیش آمده بود که داستان بازی چیست و ما باید منتظر چه اثری باشیم؟ شاید زمانی به عجیب بودن ماجرا پی ببرید که متوجه ‌شوید حتی الکس ایونز، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی مدیا مولکول نیز تمام ابهامات به‌‌وجود آمده را تایید می‌کند و حتی اذعان دارد که توضیح دقیق بازی کار راحتی نیست. بله درست حدس زدید تمام این تعاریف مربوط به یکی از عجیب‌ترین و بلندپروازانه‌ترین بازی‌های تاریخ یعنی بازی Dreams است.

فضا و اتمسفر بازی Dreams همانند Little Big Planet، ساخته قبلی این استودیو، بسیار عجیب و کاملا خلاقانه طراحی شده است. به‌طور خلاصه شما دراین بازی قادر خواهید بود رویای همیشگی خود را در بازی پیاده کنید؛ این به این معنی است که هر گیمر می‌تواند دنیای مخصوص خود را در بازی خلق کند و با شخصیت‌ها و مکانیزم‌های تعریف شده یک بازی برای خود بسازد.

چند ماه پیش بالاخره نسخه Early Access بازی با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه شد. در جدیدترین مصاحبه مارک هیلی، مدیر طراح بازی Dreams، از بازخوردهایی که در این چند ماه داشتند ابراز امیدواری کرد و شرایط حاضر را مطلوب خواند. او در ادامه صحبت‌های خود، نتایجی که در این مدت گرفتند را دلیل افزایش خلاقیت اعضای تیم برای ساخت هرچه بهتر بازی دانست:

ما بدون هیچ عجله‌ای در حال توسعه بازی هستیم و دلیل سرعت پایین ما هم این است که نسخه نهایی که در اختیار عموم قرار می‌گیرد بدون هیچ مشکلی باشد.

او همچنین از جامعه‌ای که برای بازی به‌وجود آمده احساس رضایت کرد و شرایط کار را به‌دلیل حسی که بین اعضای تیم است، مساعد خواند. متاسفانه بعد از گذشت چندین سال از نمایش بازی، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه رسمی بازی مشخص نشده است؛ همین امر هم باعث می‌شود هر روز سوال‌های بیشتری در ذهن گیمرها به‌وجود بیاید.

به نظر شما قرار است با چه بازی‌ای روبه‌رو شویم؟ آیا واقعا پتانسیل به موفقیت رسیدن را دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده