// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

نسخه ریمیک بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town برای نینتندو سوییچ معرفی شد

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town توسط استودیو Marvelous برای نینتندو سوییچ در اکتبر امسال منتشر خواهد شد.

بنابر گفته‌ی مجله‌ی Famitsu، نسخه‌ی ریمیک بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town برای نینتندو سوییچ در دست ساخت است. نام ژاپنی این بازی Bokujou Monogatari Saikai no Mineral Town است که به زبان انگلیسی Story of Seasons Reunion with Mineral Town ترجمه می‌شود. این بازی در تاریخ ۲۵ مهر ماه در ژاپن منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی ریمیک بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town شامل خطوط داستانی و محتوای بازی اصلی و نسخه ارتقا یافته آن با نام Harvest Moon More Friends of Mineral Town می‌شود. در این نسخه‌ی بازسازی شده‌ بازیکنان‌ می‌توانند شخصیت اصلی بازی را مرد یا زن انتخاب کنند.

پیش نمایش مجله‌ی Famitsu، چهار شخصیت Popuri ،Karen ،Rick و Cliff را دوباره معرفی کرده است و دو شخصیت جدید نیز در این بازی حضور خواهند داشت که در این پیش نمایش به‌صورت شبح نشان داده شده‌اند.

طبق مقاله‌ی منتشر شده در این مجله، مراحل ساخت ریمیک بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town در حدود ۸۵ درصد کامل شده است که این به این معنا است که نسخه‌ی بازسازی بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town، همان نسخه‌ی جدید در حال ساخت از سری بازی Story of Seasons یا Harvest Moon است که کمی پیش توسط شرکت Marvelous تایید شد.

بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town از سری فانتزی Story of Seasons، اولین‌بار برای کنسول GameBoy Advance در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. این بازی به‌عنوان بهترین بازی از سری Story of Seasons و یکی از بهترین بازی‌ها در سبک کشاورزی شناخته شد. نسخه ارتقا یافته این بازی با نام Harvest Moon More Friends of Mineral Town، عناصر جدیدی را به گیم پلی این بازی اضافه کرد؛ این عناصر شامل سیستم‌های پیچیده برای کشاورزی، استخراج از معدن، ماهیگیری، پخت و پز و... می‌شد.

تمامی بازی‌های سری Story of Seasons پیش از این برای غرب نیز منتشر شدند ولی تا به الان خبری در مورد انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Harvest Moon Friends of Mineral Town برای غرب اعلام نشده است.

Harvest Moon Friends of Mineral Town


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده