// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نسخه جدید Super Mario Strikers احتمالا در آینده معرفی شود

یکی از کاربران ردیت در گیم‌پلی اخیر بازی Luigi's Mansio  3 متوجه تابلو نقاشی شده است که به Super Mario Strikers اشاره دارد.

در میان بازی‌های ورزشی نینتندو با محوریت کاراکترهای سوپر ماریو، سری Mario Tennis محبوبیت بالایی دارد، اما در این میان بازی ورزشی دیگر هم وجود دارد که تا به حال دو نسخه از آن عرضه شده است. Super Mario Strikers در سال ۲۰۰۵ برای گیم کیوب و Mario Strikers Charged در سال ۲۰۰۷ برای نینتندو Wii عرضه شد. بااین‌حال آثار یاد شده نتوانستند هواداران زیادی را به خود جذب کنند و دیگر نسخه‌ی جدیدی از این سری در دسترس قرار نگرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان ویدیو گیم‌پلی اخیر Luigi's Mansion 3 که توسط نینتندو پخش شده بود، یکی از کاربران ردیت متوجه نکته‌ای شده است که بر اساس آن احتمال می‌رود شاهد نسخه‌ی جدیدی از این سری باشیم. در بخشی از ویدیو منتشر شده شاهد ورود لوئیجی به یک راهرو با تابلوهای نقاشی مختلفی هستیم. در سمت راست تصویر و اولین تابلوی نقاشی مربوط به سوپر ماریو استرایکرز است.

نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که دو بازی Mario Strikers و Luigi's Mansion 3 در یک استودیو یعنی نکست لول گیمز (Next Level Games) ساخته شده است. حال باید منتظر ماند و ببینیم در آینده و پس از عرضه Luigi's Mansion 3 برای نینتندو سوییچ، آیا شاهد نسخه‌ی جدیدی از سری ماریو استرایکرز هستیم یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Luigi


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده