نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵

مدیرعامل Take-Two: کراس پلی درنهایت به صورت کامل اجرا می‌شود

مدیرعامل Take-Two در جدیدترین مصاحبه خود کراس‌پلی را حرکتی مثبت خواند و ابراز امیدواری کرد که شاهد اجرای کامل آن باشیم.

از زمانی که بحث کراس پلی مطرح شد اکثر گیمر‌ها مشتاقانه منتظر اجرایی شدن این قابلیت هیجان‌انگیز بودند؛ چراکه تصور اینکه دیگر مجبور نیستیم بازی‌های مورد علاقه خود را تنها با کسانی که کنسولی شبیه ما دارند بازی کنیم، بلکه هر کسی با هر سیستمی که دارد می‌تواند با شخص دلخواه خود بازی کند، باعث لذت بیشتری در بین گیمر‌ها می‌شود. سونی اما با سیاست‌های خاص خود یکی از موانع اصلی در ایجاد چنین ویژگی‌ای برای گیمر‌ها بوده است. با این حال بازی‌هایی چون فورتنایت و Rocket League (و در آینده COD: Modern Warfarfe) توانستند به‌طور کامل این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد کنند که خود نشان‌دهنده پیشرفت این ویژگی است.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل تیک‌-تو، در جدیدترین مصاحبه خود کراس‌پلی را حرکتی مثبت خواند و ادعا کرد به‌دلیل تمایل گیمر‌ها به آن، درنهایت شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

با توجه به اینکه صنعت بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ دچار تغییرات زیادی شده است، به‌نظر می‌رسد که Cross-play به‌مرور به‌عنوان یک ویژگی متداول جا بیفتد و می‌توان امیدوار بود که این روند ادامه پیدا کند و بازی‌های بیشتری از این قابلیت پشتیبانی کنند.

باید دید سونی و دیگر غول‌های این صنعت بزرگ، می‌توانند به یک اجماع کلی برسند و ما گیمر‌ها را از این نعمت بهره‌مند کنند یا باز هم آن را باید یک رویای دست‌نیافتنی قلمداد کنیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده