// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

تروی بیکر: The Last of Us Part II بلند پروازانه ترین بازی ناتی داگ است

تروی بیکر در مصاحبه خود در کامیک کان منچستر اعلام کرده است که The Last of Us II جاه‌طلبانه و بلندپروازانه‌ترین بازی ناتی داگ است.

دیروز خبری منتشر شد که تروی بیکر، صداپیشه و هنرپیشه بازی‌های ویدیویی، در رویداد کامیک کان منچستر در مورد Death Stranding صحبت کرده بود. این در حالی است که تروی بیکر در این رویداد در مورد بزرگ بودن و جاه‌طلبانه بودن بازی The Last of Us Part II هم سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تروی بیکر دراین‌باره می‌گوید:

می‌توانم به شما بگویم که The Last of Us Part II بلندپروازانه و جاه‌طلبانه‌ترین بازی ناتی داگ است. این بازی بزرگ‌تر از آن چیزی است که من فکرش را می‌کردم. 

همچنین در ادامه وی در مورد صحبت‌های اشلی جانسن، هنرپیشه الی، در مورد عرضه بازی در ماه فوریه افزود:

من فکر می‌کنم که تیم سازنده باهوش‌تر از این است که بخواهد تاریخ عرضه بازی را به ما بگوید؛ زیرا می‌داند که امکان دارد آن را بازگو کنیم. در گذشته این اتفاق رخ داده بود و نمی‌خواهند این ماجرا یک بار دیگر رخ بدهد. ایده و نظری در مورد اینکه بازی در کدام مرحله از توسعه به‌سر می‌برد، ندارم.

جدا از شایعات تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2، شایعه شده است که بازی دارای نسخه‌های مختلفی است که کاربران می‌توانند باتوجه‌به محتویات آن‌ها، نسخه‌ی مورد علاقه خود را خریداری کنند. بااینکه تاریخ عرضه بازی مشخص نشده است، اما سونی قبلا گفته بود که The Last of Us Part II برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده