// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

انیمه‌ های بیشتری از سری Godzilla ساخته خواهد شد

بر اساس گفته‌های استودیو توهو، انیمه‌های بیشتری از مجموعه محبوب Godzilla ساخته خواهد شد.

در طول چند سال گذشته انیمه‌های متعددی از سری محبوب Godzilla توسط Toho Studios ساخته شده است. سال ۲۰۱۷ بود که انیمه Godzilla: Planet of Monsters منتشر شد و در سال ۲۰۱۸ نیز شاهد انتشار انیمه‌های Godzilla: City on the Edge of Battle و Godzilla: The Planet Eater بودیم. پس از انتشار این انیمه‌ها تاکنون، توهو استودیوز هیچ‌گاه به‌صورت رسمی از ادامه ساخت انیمه‌ گودزیلا و در کل هیچ انیمه‌ی دیگری صحبت نکرده است.

اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمزمه‌هایی به‌گوش می‌رسد که گویای ساخت انیمه‌های بیشتری از سری گودزیلا است. آکیتو تاکاهاشی، یکی از مسئولین توهو استودیوز، در جریان مراسم کامیک کان شهر سن دیگوی آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم منتظر ساخت نسخه‌های بیشتری از انیمه گودزیلا باشیم یا نه، به شرح زیر پاسخ داد:

از آن‌جایی که سبک فیلم‌های انیمیشن ادامه دارد، بله؛ اما نه این‌که مختص و محدود به آن سری باشد. ما معتقدیم که می‌توانید منتظر محتوای هیجان انگیزی برای این سری نیز باشید.

اگرچه وی تایید کرد که می‌توانیم منتظر محتوای جدیدی برای سری گودزیلا باشیم، اما این را نیز گفته که این محتوای جدید ممکن است لزوما ادامه سه‌گانه‌ی قبلی نباشد. وی در ادامه گفته است:

در حقیقت ما مطمئن نیستیم که انیمه‌های بعدی گودزیلا ادامه‌ی سه‌گانه‌ای باشد که پیش‌تر منتشر شده است و در حال حاضر نیز روی شبکه‌ی نت فلیکس وجود دارد. احتمالا شاهد ساخت نسخه‌هایی خواهیم بود که روایت‌گر داستان جدیدی در قالب انیمه باشند.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Anime Mojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده