// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳

تعداد پلی استیشن 4 عرضه شده در بازار به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسید

باتوجه‌به گزارش مالی منتشر شده از سوی سونی، مشخص شده که تابه‌حال ۱۰۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است.

شرکت‌های بازیسازی و نشر بازی‌های ویدیویی پس از گذشت هر سه ماه از سال مالی جاری، با انتشار گزارش مالی خود عملکرد خودشان را در دسترس کاربران و سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، شرکت سونی گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده است. طبق این گزارش که آمار و ارقام بازه زمانی ۱۲ فروردین ماه (یک آوریل) تا ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن) را نشان می‌دهد، مشخص شده است که میزان کنسول‌های پلی استیشن 4 فرستاده شده به بازار به رقم ۱۰۰ میلیون واحد رسیده است.

به‌عبارتی در جریان اولین سه ماهه سال مالی ۲۰۱۹، تقریبا ۳.۲ میلیون دستگاه PS4 به بازار سراسر جهان فرستاده شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به خلاصه عملکرد سونی در بخش سرویس‌های شبکه‌ای و بازی‌های ویدیویی را مشاهده کنید که شامل پلی استیشن و شبکه پلی استیشن می‌شود.

گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ سونی

گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ سونی

در بخش فروش بازی‌ها روی پلی‌استیشن، شاهد کاهش سه درصدی فروش هستیم که مربوط به بازی‌های انحصاری و Third Party می‌شود. از دیگر بخش‌هایی که در سه ماه اخیر عملکرد خوبی را از خود به‌جای گذاشته است، پلی استیشن پلاس است. در بخش پیش‌بینی فروش کنسول پلی‌استیشن 4، در پیش‌بینی گذشته سونی اعلام کرده بود که تا پایان سال مالی (انتهای ماه مارس ۲۰۲۰) ۱۶ میلیون کنسول پلی‌استیشن 4 به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که در این گزارش مالی، سونی پیش‌بینی جدیدی را منتشر کرده است که تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰، پانزده میلیون کنسول وارد بازار می‌شود.

سونی در گزارش مالی خود اعلام کرده است:

به‌خاطر نبود بازی‌های انحصاری و تقاضا برای خرید کنسول، پیش‌بینی فروش PS4 نسبت‌به پیش‌بینی انجام شده در ماه آوریل تغییر پیدا کرده است و انتظار فروش کمتری را داریم. انتظار می‌رود درآمد عملیاتی هم همانند پیش‌بینی ماه آوریل باقی بماند که به‌خاطر تاثیر کاهش هزینه و ازطرفی افزایش درآمد سرویس‌هایی مثل پلی استیشن پلاس، کاهش سود حاصل از کنسول‌ها جبران شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط‌ به عملکرد سرویس پلی‌استیشن پلاس را مشاهده کنید که تعداد کاربران این سرویس به ۳۶.۲ میلیون کاربر رسیده است.

گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ سونی

در انتها هم می‌توانید تصاویر مربوط به عملکرد سونی در تمامی بخش‌های خود را مشاهده کنید.

گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ سونی

گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ سونی

گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ سونی


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده