// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نسخه بعدی Gran Turismo کامل ترین نسخه این مجموعه خواهد بود

کازانوروی یامائوچی در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که نسخه بعدی Gran Turismo، ترکیبی از گذشته، حال و آینده این مجموعه است.

بااینکه هنوز نسخه‌ی بعدی Gran Turismo معرفی نشده است، اما کازونوری یامائوچی، مدیرعامل استودیو پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital)، در گفت‌وگوی اخیر خود به این مورد اشاره کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، کازونوری یامائوچی در مصاحبه‌ی خود با GT Planet اعلام کرده است که شرکت کردن در رویدادهای World Tour مختلف، به او ایده‌هایی برای خلق نسخه‌ی بعدی گرن توریسمو داده است.

کازونوری یامائوچی دراین‌باره می‌گوید:

شرکت کردن در World Tourها، به من این فرصت را داد تا تاریخ گرن توریسمو را حس کنم. این مورد اطلاعات و نکاتی را در اختیار من قرار داد که باید مطمئن شویم که در نسخه‌های آینده Gran Turismo از آن استفاده می‌کنیم.

یامائوچی در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره کرد که آن‌ها در حال حاضر روی نسخه‌ی بعدی این مجموعه کار می‌کنند، اما مشخص نشده است که آیا شاهد نسخه‌ی جدیدی از Gran Turismo Sport هستیم یا ادامه‌ی Gran Turismo 6 را مشاهده می‌کنیم. هرکدام از این موارد که باشد، شاهد کامل‌ترین نسخه از مجموعه گرن توریسمو هستیم. کازونوری یامائوچی دراین‌باره افزود:

من فکر می‌کنم که نسخه‌ی بعدی که آن را خواهیم ساخت، ترکیبی از گذشته، حال و آینده است؛ کامل‌ترین نسخه از گرن‌ توریسمو.

با شایعاتی که حول پلی استیشن 5 و عرضه آن در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی وجود دارد، طبیعی است که نسخه‌ی بعدی گرن توریسمو برای این کنسول عرضه شود تا تیم سازنده بتواند از قدرت بیشتر آن استفاده کند. در انتها یامائوچی در مورد واقعیت مجازی اعلام کرد:

من فکر می‌کنم که مورد دیگری [اشاره به واقعیت مجازی] وجود نداشته باشد که به این چنین قدرت گرافیکی نیاز داشته باشد. من واقعیت مجازی را دوست دارم و جزو آن دسته از افرادی هستم که به آینده خوب آن معتقد هستم. این مورد برای یک بازی ریسینگ واقعا خوب است.

در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه بعدی این مجموعه از خانواده گرن توریسمو اسپورت است یا Gran Turismo 7 را مشاهده می‌کنیم؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده