// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Marvel's Avengers در رویداد Comic-Con حضور خواهد داشت

در جریان پنل مارول گیمز در کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹، شاهد حضور Marvel's Avengers ،Iron Man VR و Marvel Ultimate Alliance 3 خواهیم بود.

نمایشگاه کامیک کان شاید رویداد مهمی برای توسعه‌دهنده‌های بازی‌های ویدیویی نباشد، اما ناشرانی نظیر مارول، چند سالی است که از این نمایشگاه به‌عنوان یک فرصت مناسب برای نمایش‌های جدیدشان استفاده می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مارول اعلام کرده است که مارول گیمز‌ (Marvel Games) در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ یک پنل مخصوص دارد که در آن قرار است شاهد نمایشی از بازی‌های Marvel's Avengers ،Iron Man VR و Marvel Ultimate Alliance 3 باشیم. پنل ذکر شده ساعت یک بامداد روز ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) به‌وقت ایران آغاز می‌شود. همچنین یک مورد هیجان‌انگیز هم برای کاربران در نظر گرفته شده است.

نگاهی به بازی‌های جدید مارول گیمز داشته باشید. شرکت کنندگان نگاهی به محتویات جدید Marvel's Avengers ،Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order ،Iron Man VR و محتویات جدید و هیجان‌انگیز دیگری خواهند داشت. میزبان این پنل گرگ میلر خواهد بود و بیل روزمن، کارگردان خلاق مارول گیمز، و مهمان‌های دیگری از خانواده مارول گیمز هم در این پنل حضور دارند.

از آن‌جایی که یک مورد هیجان‌انگیز و غافل‌گیر کننده برای مخاطبان در نظر گرفته شده است، امکان دارد شاهد گیم‌پلی بازی Marvel's Avengers باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده