نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

نگاهی به آپدیت بزرگ ماه جولای بازی موبایل Clash Royale

آپدیت بزرگ ماه جولای بازی موبایل Clash Royale منتشر شد و تغییرات مهمی در این بازی ایجاد شده است. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به آن بیاندازیم.

خلاقیت و ابتکار دو خصلت بزرگ شرکت سوپرسل است. استودیویی فنلاندی و بزرگ که به جرأت می‌توان گفت با انتشار هر بازی، تحولی در آثار موبایل ایجاد کرده است. از بازی موبایل Hay Day تا بازی Brawl Stars همگی دارای خلاقیت و ایده‌های جدیدی هستند که باعث شده است بازیکنان زیادی مشغول تجربه یکی از آثار این استودیوی نامی باشند. در سال ۲۰۱۶، این استودیو بازی کارتی جدیدی با نام Clash Royale منتشر کرد که مورد استقبال بسیاری از بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت و هم‌اکنون به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندروید شناخته می‌شود. این اثر در جهان بازی Clash of Clans جریان دارد و سبک آن تلفیقی از سبک‌های کارتی و دفاع از قلعه است که به صورت آنلاین و چندنفره قابل بازی است. بازی موبایل Clash Royale در طول عمر سه ساله خود، در حال پیشرفت بوده است و با هر به‌روزرسانی آیتم‌ها و رویدادهای مختلف و متنوعی به بازی اضافه شده است. یکی از بهترین مواردی که در این مدت به بازی اضافه شد، بخش‌های رقابتی 2v2 و Clan Wars است که در بین بازیکنان از محبوبیت بالایی برخودار هستند. با این اوصاف، استودیو Supercell در ماه جولای سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی بزرگی با نام Flood برای بازی موبایل Clash Royale منتشر کرد که تغییرات مهمی در این بازی اندروید و آیفون ایجاد کرده است. در این مطلب قصد داریم نگاهی به این آپدیت بیاندازیم و ببینیم چه مواردی به بازی اضافه شده است. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Clash Royale

استودیو سوپرسل تغییراتی در محیط کاربری بازی موبایل Clash Royale اعمال کرده است و پس زمینه بخش Battle این بازی در آب قرار گرفته است. این استودیو Arena جدیدی نیز به بازی اضافه کرده است که بازیکنان در محیط یک کشتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازیکنان با کسب ۴ هزار جام، به Legendary Arena با محیط کشتی صعود خواهند کرد. در آپدیت ماه جولای بازی موبایل Clash Royale، کارت جدیدی با نام Fisherman معرفی شد. این کارت در دسته Legendary قرار دارد که در بازی با تعداد ۴ الیکسیر قابل بازی است. این کارت که از نامش نیز مشخص است، یک ماهیگیر است و سلاح او یک ماهی زنده با نام Freshwater است که او با استفاده از این ماهی دشمنان و قلعه‌ها را از بین می‌برد. در دست دیگر فیشرمن نیز یک قلاب است که با استفاده از آن، دشمنان را به طرف خود می‌کشد و به آنها ضربه وارد می‌کند و با قرار دادن قلاب به دیواره قلعه‌ها، خود را به سرعت به برج دشمن می‌رساند تا به آن ضربه وارد کند. این کارت ارزشمند ۳۵ روز دیگر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین، استودیو سوپرسل مسابقه ویژه‌ای برای معرفی این کارت به‌زودی برگزار خواهد کرد که با انجام دادن این مسابقات، بازیکنان کارت Fisherman را زودتر از موعد دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید تریلر Flood را که کارت فیشرمن را معرفی می‌کند در پایین تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کارت جدید Fisherman در دسته Legendary قرار دارد

مهمترین و اصلی‌ترین آپدیت ماه جولای، اضافه شدن Season Pass به بازی آیفون Clash Royale است. این سیزن پس که در بازی با نام Pass Royale شناخته می‌شود، با قیمت ۵ دلار قابل خرید است که به مدت ۳۵ روز اعتبار دارد. هر فصل بازی به مدت ۳۵ روز در جریان است که فصل اول بازی به همراه سیزن پس به صورت رسمی شروع شده است. با خرید این اشتراک آیتم‌های مختلفی چون جوایز و امکانات ویژه‌ای در اختیار بازیکن قرار خواهد گرفت. مدت‌ها بود بحث شخصی‌سازی قلعه‌های بازیکنان در این بازی مطرح شده بود که به لطف این سیزن پس، بازیکنان یک پوسته انحصاری برای قلعه خود دریافت خواهند کرد. این پوسته، بدنه قلعه را شبیه به یک آکواریوم می‌کند که یک کوسه در حال شنا کردن در آن است. همچنین، بازیکنان یک Emote ویژه کارت جدید Fisherman نیز دریافت خواهند کرد که ماهی Freshwater با چهره‌ای جدی با بازیکنان رقیب خط و نشان می‌کشد. در کنار آیتم‌های شخصی‌سازی بازیکنان، دارندگان Pass Royale کارت‌ها و صندوق‌های ویژه‌ای نیز دریافت خواهند کرد که این مورد می‌تواند به پیشرفت کارت‌های بازیکن کمک شایانی کند. لازم به ذکر است، آیتم‌های شخصی‌سازی فقط مختص به این سیزن پس خواهد بود و بازیکن با خرید Pass Royale فصل اول بازی اندروید Clash Royale می‌توانند این آیتم‌ها را دریافت کنند.

Clash Royale

Clash Royale

Clash Royale

دارندگان Pass Royale جوایز ویژه و آیتم‌های شخصی‌سازی جدید دریافت می‌کنند

جالب است بدانید، زمانی که بازیکن Pass Royale را خریداری می‌کند، نام کاربری وی به صورت طلایی در مسابقات ذکر می‌شود که به دیگران نشان می‌دهد چه کسانی این سیزن پس ارزشمند را خریداری کرده‌اند. یکی از موارد مهم دیگر سیزن پس این بازی، بازی کردن نامحدود چالش‌های ویژه مسابقات بازی Clash Royale است. بازیکنان در هر مسابقه پس از سه باخت از مسابقه خارج خواهند شد و با پرداخت الماس می‌توانند این مسابقات را از ابتدا شروع کنند. اما با داشتن این اشتراک، بازیکن می‌تواند به صورت نامحدود و بدون پرداخت الماس، مسابقات را به پایان برسانند و هر جا از بازی که برای سومین بار در مسابقه شکست بخورد، می‌تواند از همان مرحله مسابقات و چالش‌های بازی را ادامه دهد. در آخر، بهترین و کاربردی‌ترین مورد Pass Royale، صف‌بندی کردن باز کردن صندوق‌های دریافتی بازی‌ها است. دارندگان سیزن پس می‌توانند صندوق‌هایی که در پیروزی در رقابت‌ها دریافت می‌کنند، آنها را پشت سرهم صف‌بندی کنند و هرزمان اولین صندوق، زمان باز شدنش به پایان رسید، صندوق دوم به صورت خودکار در مرحله آماده شدن برای باز شدن قرار بگیرد. نبود صف‌بندی کردن صندوق‌ها مدت‌ها بود که بازیکنان از استودیو سوپرسل درخواست کرده‌ بودند و این اتفاق در آپدیت ماه جولای بازی Clash Royale انجام شد.

Clash Royale

Clash Royale

Clash Royale

با داشتن سیزن پس، باز کردن صندوق‌ها را می‌توان صف‌بندی کرد

بخش Crown Chest بازی موبایل Clash Royale هم از نظر ظاهری و هم از نظر دریافت صندوق تاج به صورت کامل تغییر کرده است. این بخش از نظر ظاهری به شکل مجزا و شبیه به Trophy Road طراحی شده است؛ پیش از این، بازیکن با دریافت ۱۰ تاج از مسابقات مختلف، یک صندوق تاج دریافت می‌کرد و این بخش به مدت ۲۴ ساعت خاموش می‌شد. حال با تغییرات اعمال شده، بازیکن با دریافت ۱۰ تاج یک صندوق تاج با قابلیت تغییر دادن یک یا دو کارت داخل صندوق، دریافت خواهد کرد. این بخش دارای دو مزایای ویژه برای دارندگان Pass Royale است که آنها علاوه بر دریافت صندوق تاج کاربران معمولی، جوایز ویژه‌ دیگری مانند سکه، صندوق و Token نیز دریافت می‌کنند. همچنین، از این پس صندوق‌ها برای دارندگان این اشتراک خاموش نمی‌شوند و دریافت این صندوق‌ها به تعداد ۳۵ عدد به صورت متوالی ادامه پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است، آخرین صندوق تاج که برای پایان فصل محسوب می‌شود، یک صندوق لجندری خواهد بود.

آپدیت ماه جولای بازی موبایل Clash Royale تکمیل کننده آپدیت بزرگ ماه آوریل این بازی بود که تغییرات مهمی در آن اعمال شد. سوپرسل با اعمال تغییرات گام رو به جلویی برای این بازی برداشته است. این استودیو برخلاف دیگر استودیوها و بازی‌سازان که پس از انتشار آثار خود، آن را رها می‌کنند و به سمت ساخت یک بازی دیگر می‌روند، پشتیبانی ویژه‌ای از بازی‌های خود می‌کند و با انتشار مسابقات و کارت‌های جدید در بازی Clash Royale، اثر خود را همچنان تازه و سرحال نگهداشته است. اگر از افرادی هستید که بازی Clash Royale را کنار گذاشته‌اید، الان بهترین زمان برای بازگشت و تجربه دوباره این بازی مهیج و سرگرم‌کننده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده