// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

سازنده Ghost of Tsushima به دنبال استخدام انیماتور ارشد برای گیم‌پلی بازی است

لیست استخدام جدیدی از سوی ساکرپانچ منتشر شده است که نشان می‌دهد این استودیو به‌دنبال انیماتور ارشد برای گیم‌پلی Ghost of Tsushima است.

Ghost of Tsushima جزو آن دسته از بازی‌‌های انحصاری پلی استیشن 4 است که مخاطبان فکر می‌کردند زودتر از بازی‌هایی نظیر Death Stranding و Days Gone عرضه می‌شود. این در حالی است که یک سال از پیش‌بینی‌های مخاطبان می‌گذرد و این بازی هنوز تاریخ عرضه رسمی را دریافت نکرده است. در ابتدای سال میلادی لیست شغلی از سوی استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch)، سازنده بازی Ghost of Tsushima، منتشر شده بود که نشان می‌داد بخشی از کارهای نویسندگی بازی باقی مانده است. این در حالی است که در ادامه، گزارشی منتشر شد که طبق آن نشان می‌داد Ghost of Tsushima احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ساکر پانچ لیست شغلی جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این استودیو به‌دنبال یک انیماتور ارشد برای گیم‌پلی بازی است. در توضیحات این لیست شغلی آمده است که شخص مورد نظر باید بتواند یک تجربه درگیرکننده از یک سامورایی تنها در محیط فئودال ژاپن را خلق کند که Ghost of Tsushima در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.

همچنین شخص انتخاب شده مسئول موارد مختلفی از جمله خلق انیمیشن‌های قابل باور به‌صورت دستی (Hand Keyed Animation) است و باید بتواند حرکات و عملکرد انیمیشن‌های خلق شده خود را به‌بهترین نحو ممکن طراحی کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به‌نظر شما Ghost of Tsushima در چه زمانی عرضه می‌شود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده