نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فهرست کامل سازندگان سریال ارباب حلقه ها معرفی شد

آمازون با انتشار ویدیویی از فهرست کامل سازندگان سریال The Lord of the Rings رسما رونمایی کرد که نام‌های جالبی در آن دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست کامل سازندگان سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) معرفی و اعلام شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، شبکه آمازون با انتشار تریلری سازندگان سریال را معرفی کرد که طبق آن، جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال فانتزی حضور خواهند داشت. همچنین خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارد. علاوه بر این، لیندزی وبر، بروس ریچموند، جین کلی و شارون تال یاگوآدو، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی به سریال ارباب حلقه ها اضافه شده‌اند. همچنین ویدیویی از معرفی تیم سازندگان سریال The Lord of the Rings منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین جنیفر هاتچیسون به‌عنوان نویسنده/تهیه کننده اجرایی، جاستین دوبل به‌عنوان نویسنده/تهیه‌کننده اجرایی، جیسون کیهیل به‌عنوان نویسنده/تهیه‌کننده اجرایی، برایان کاگمن به‌عنوان مشاور، استفانی فولسوم به‌عنوان نویسنده، ران امس به‌عنوان تهیه‌کننده و گلنسی مولینز به‌عنوان مشاور نویسنده، دیگر اعضای تیم نویسندگان و تیم خلاق سریال The Lord of the Rings خواهند بود. علاوه بر این، کیت هاولی با سابقه حضور در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) برای طراحی لباس، ریک هنریکس با سابقه حضور در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) برای طراحی صحنه، جیسون اسمیت با سابقه حضور در فیلم The Revenant (از گور برخاسته) برای جلوه‌های ویژه، جان هاو برای طراحی تصاویر مفهومی و استوری برد و تیم شیپی از خاندان تالکین، دیگر اعضای تیم تولید سریال ارباب حلقه‌ها هستند. پین و مک‌کی در رابطه با انتخاب تیم تولید سریال گفتند:

این تیم یاران حلقه ما هستند که از سراسر جهان برای ساخت این سریال و انجام کاری که بسیار بزرگ‌تر از کارهایی است که هر یک از ما در گذشته انجام داده‌ایم، جمع شده‌ایم. ما بسیار خوش شانس هستیم که چنین زنان و مردان الهام بخش و با استعدادی به ما در سریال اضافه شده‌اند.

با این حال، شبکه آمازون حضور هیچ بازیگری در سریال The Lord of the Rings را تایید نکرده، اما مشخص شده که اتفاقات سریال در دوره دوم سرزمین میان جریان دارد و شایعات حضور مارکلا کاونا برای بازی در نقش تیرا در این سریال نیز شنیده می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده