نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹

تریلرهای جدید بخش چندنفره Doom Eternal منتشر شد؛ معرفی باس جدید برای بخش تک نفره [QuakeCon 2019]

طی همایش QuakeCon 2019 علاوه بر معرفی یک باس جدید برای بخش تک‌نفره، تریلرهایی جدید از بخش چندنفره‌ی Doom Eternal منتشر شد.

رویداد کوئیک کان ۲۰۱۹ (QuakeCon 2019) درجریان است و طی آن خبرهای بسیار زیادی با محوریت بازی‌های کمپانی بتسدا مخصوصا مجموعه بازی‌های Doom منتشر خواهد شد که تا همین لحظه، خبر انتشار نسخه‌های کلاسیک سری بازی‌های موردبحث برای پلتفرم‌های نسل هشتمی را در زومجی مطالعه کردیم.

در جریان آخرین اخبار بازی و در جریان QuakeCon 2019، سازندگان بازی Doom Eternal با حضور در پنل ویژه‌ی این بازی به‌شدت مورد انتظار، از مکانیزم‌های بازی گفتند و با انتشار دو تریلر مختلف، به بخش چندنفره‌ی بازی پرداختند. این بخش از بازی که در E3 2019 نیز از آن شنیدیم، بتل‌مود (Battlemode) نام دارد و در نقشه‌های مختلف، نبردهایی ۲ دربرابر ۱ را برای بازیکنان ترتیب می‌دهد؛ بدین شکل که یک بازیکن در نقش Doom Guy معروف، شکارچی‌ شیاطین محبوب این بازی، قرار می‌گیرد و دو بازیکن دیگر با قرار گرفتن در نقش نیروهای شیطانی مجموعه «دووم» برای از بین بردن او تلاش خواهند کرد.

دانلود از آپارات

با به‌این لحظه ۴ کلاس مختلف برای نیروهای شیطانی بخش چندنفره معرفی شده که برخی برای نبردهای نزدیک و برخی برای نبردهای از راه دور تخصصی شده‌اند و درنتیجه، همکاری و برنامه‌ریزی نیروهای شیطانی برای از بین بردن Doom Guy نقشی حیاتی و کلیدی پیدا می‌کند.

دانلود از آپارات

در جریان پنل بازی دووم در کوئیک کان ۲۰۱۹ همچنین از یک هیولای جدید برای بخش تک‌نفره‌ی بازی رونمایی شد. این هیولا که احتمالا یک کلاس جدید از دشمنان حاضر در بازی باشد و حتی شاید در قالب یک باس‌فایت با او مواجه شویم، Doom Hunter نام دارد و حسابی شما را به‌چالش خواهد کشید.

دانلود از آپارات

بازی Doom Eternal در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، پی سی و گوگل استیدیا خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده