نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

پخش فصل سوم سریال Westworld از اوایل سال 2020 آغاز می‌شود؛ احتمال ساخت فصل‌های بیشتر

کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO اخیرا در مورد فصل سوم سریال Westworld و احتمال ساخت فصل‌های بیشتر این سریال صحبت کرده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های دو فصل اول و همچنین حضور و معرفی شخصیت‌های جدید فصل سوم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، فصل سوم سریال Westworld قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود و به‌نظر می‌رسد که این شبکه حساب ویژه‌ای را روی این سریال برای حضور در مراسم جوایز امی سال 2020 نیز باز کرده است. همچنین در این مصاحبه، کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO تایید کرد که قرارداد جاناتان نولان و لیزا جوی، سازندگان این سریال با آمازون، تاثیری روی ساخت فصل‌های بیشتر از سریال وست ورلد نخواهد گذاشت و آن‌ها همچنان متعهد به ساخت فصل چهارم و پنجم احتمالی این سریال هستند. بلویز گفت:

تمرکز آن‌ها ۱۰۰ درصد روی سریال است. ما برای فصل چهارم و پنجم احتمالی با آن‌ها قرارداد داریم. بنابراین با وجود قرارداد همکاری با آمازون، به اعتقاد من آن‌ها به سریال Westworld کاملا متعهد هستند و اولویت اصلی آن‌ها همچنان این سریال است. بنابراین من نگران این نیستم که آن‌ها تمرکز خود را روی این سریال از دست دهند و تمرکز کامل آن‌ها اکنون روی وست ورلد است.

فصل سوم سریال Westworld

با این حال، سریال Westworld هنوز رسما برای فصل چهارم و پنجم تمدید نشده و بلویز تنها از وجود قراردادی برای ساخت این دو فصل خبر داده که قابل انتظار است در طول پخش فصل سوم، این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شود. ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید آن در حال سپری شدن است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده