نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴

مایکروسافت ویدیویی از آماده‌سازی خود برای نمایشگاه E3 2019 منتشر کرد

به‌نظر شما برای برگزاری یک مراسم خوب چه کار‌هایی باید انجام شود؟ مایکروسافت ویدیویی از نحوه آماده‌سازی خود برای حضور در نمایشگاه E3 2019 را منتشر کرده است.

بیشتر از یک ماه از پایان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدیویی می‌گذرد که مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود پشت‌صحنه‌‌ای از نحوه آماده سازی خود قبل و حین برگزاری نمایشگاه E3 2019 را منتشر کرده است. در این مستند کوتاه که به نام Behind the Briefing نام‌گذاری شده است، شاهد آماده شدن تعدادی از اعضای اصلی تیم ایکس باکس از جمله فیل اسپنسر، مدیر عامل آن هستیم؛ علاوه‌بر آنها، افرادی نیز از استودیو‌های وابسته و زیرمجموعه مایکروسافت از جمله نینجا تئوری در این ویدیو حضور دارند که همگی در مورد نحوه آماده‌سازی و سفر طولانی‌ای که برای رسیدن به این روز مهم و حساس سپری کرده‌اند،‌ صحبت می‌کنند.

ساخت و تماشای مستند‌هایی که پشت‌صحنه‌ای از نحوه آماده شدن برای اجرای یک مراسم یا مسیری را که برای ساخت یک بازی طی می‌شود به تصویر می‌کشند، می‌تواند جذاب، الهام‌بخش و آموزنده باشد؛ این که شما بتوانید با تمام موانع، شکست و پیروزی‌هایی که برای ساخت یک پروژه بزرگ وجود دارد آشنا شوید علاوه‌بر جذابیت، درس‌های زیادی را منتقل می‌کند. به‌عنوان مثال دیدن مستندی که چند وقت پیش از طرف سونی برای نمایش روند ساخت بازی God of War منتشر شد، لذتی کمتر از تجربه خود بازی ندارد. اگر شما هم هنوز فرصت مشاهده آن را پیدا نکرده‌اید، تماشای پشت‌صحنه‌ای از یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ را از دست ندهید.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی کوتاه اما جذاب منتشر شده از طرف مایکروسافت را در یوتیوب تماشا کنید تا با زحماتی که برای یک مراسم باشکوه کشیده می‌شود بیشتر آشنا شوید.

آیا تماشای مستند‌ و پشت‌صحنه‌ها برای شما نیز لذت‌بخش است؟ دوست دارید با مراحل ساخت کدام اثر بیشتر آشنا شوید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده