// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تیم لیکوئید به مرحله حذفی مسابقات LCS بازی League of Legends راه یافت

رتبه‌بندی تیم‌های حاضر در مسابقات LCS Summer 2019 بازی League of Legends بعد از اتمام هفته هفتم رقابت‌ها خبر از صعود Team Liquid به مرحله حذفی می‌دهد.

بازیکنان Team Liquid بعد از اتمام هفتمین هفته رقابت‌های LCS بازی League of Legends امتیاز لازم جهت صعود به مرحله حذفی را دریافت کردند و از این به بعد می‌توانند با فشار کمتری به بازی کردن در مرحله گروهی ادامه دهند. رقابت‌های مرحله گروهی LCS از یازدهم خرداد شروع شده است و در حال حاضر در هفته هفتم قرار داریم. با پایان مرحله گروهی در دوازدهم مرداد ماه شش تیم صعود کننده به مرحله حذفی لیگ مشخص می‌شوند. بازی‌های مرحله حذفی به صورت best-of-five و در فرمتی تک حذفی پیگیری خواهد شد.

رنکینگ تیم‌ها پس از اتمام رقابت‌های هفته هفتم

جایگاهتیمبردباخت
۱Team Liquid۱۱۳
۲Cloud9۹۵
۳Counter Logic Gaming۹۵
۴OpTic Gaming۸۶
۵Team SoloMid۸۶
۶Clutch Gaming۶۸
۷Golden Guardians۶۸
۸100 Thieves۶۸
۹FlyQuest۴۱۰
۱۰Echo Fox۳۱۱

مجموع جوایز مسابقات League of Legends Championship Series Summer 2019 مبلغ ۲۰۰ هزار دلار است که نیمی از آن به قهرمان رویداد تعلق می‌گیرد. قهرمان LCS Summer 2019 در کنار جایزه ۱۰۰ هزار دلاری جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات World Championship را نیز کسب خواهد کرد و تیم‌های دوم تا ششم، بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LCS Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده