// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

Dying Light 2 یک بازی بین نسلی خواهد بود

پاول رولدر، مدیر ارشد فناوری Dying Light 2، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که این بازی برای پلتفرم‌های نسل بعد هم عرضه می‌شود.

Dying Light 2 را می‌توان بازی مهم و بزرگ استودیو تک‌ لند (Techland) دانست که سعی دارد مخاطبان بازی‌های زامبی‌محور و آخرالزمانی را به بهترین شکل ممکن سرگرم کند. اعضای تیم سازنده اعلام کرده‌اند که موارد جاه‌طلبانه‌ای را در بازی قرار داده‌اند تا کاربران تجربه‌ی متفاوتی را نسبت‌به نسخه‌ی پیشین کسب کنند. بااین‌حال یکی از مواردی که هنوز مشخص نشده است، تاریخ عرضه دقیق بازی است. البته می‌دانیم که دایینگ لایت 2 در بهار ۲۰۲۰ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد بازی Dying Light 2 تنها برای نسل فعلی پلتفرم‌های بازی عرضه نمی‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، پاول رولدر، مدیر ارشد فناوری دایینگ لایت 2، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در مورد بین نسلی یا کراس جنریشن (بازی‌هایی که جدا از پلتفرم‌های نسل فعلی، برای نسل آینده هم عرضه می‌شوند) بودنِ این بازی صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

تک‌لند همیشه نگاه ویژه‌ای به جدید‌ترین وسایل سرگرمی دارد. به‌طور دقیق‌تر، از زمان آغاز مراحل توسعه بازی دایینگ لایت 2، تصمیم بر این بود محصولی را بسازیم که روی نسل فعلی و نسل آینده در دسترس قرار بگیرد.

با اینکه به‌صراحت اعلام نشده است که دایینگ لایت 2 یک بازی بین نسلی است، اما این ویژگی در دستور کار قرار داده شده است و به احتمال زیاد پس از عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت، شاهد عرضه Dying Light 2 برای آن‌ها خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده