نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مراحل تولید قسمت پایلوت سریال پیش درآمد Game of Thrones به پایان رسید

شبکه HBO از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی سریال پیش درآمد Game of Thrones خبر داده است.

از اواخر ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پایلوت یا آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در ایرلند شمالی آغاز شد و در ادامه شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه این سریال در کشور ایتالیا نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت پایلوت سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت به پایان رسیده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده است، کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی این خبر را تایید و اعلام کرد. بلویز گفت که فیلمبرداری به اتمام رسیده و در ادامه اضافه کرد که تصاویری که از سریال دیده بسیار خوب بوده است و بازیگران سریال فوق العاده بوده‌اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که به‌زودی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones برای مدیران و سهامداران شبکه HBO نمایش داده می‌شود تا پس از آن دستور ساخت فصل اول این سریال به سازندگان سریال داده شود. اتفاقات این سریال در زمان متفاوتی از تاریخ وستروس جریان خواهد داشت که شبکه HBO امیدوار است این سریال موفقیت سریال اصلی را نیز تکرار کند. نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ، میراندا ریچاردسون، توبی رگبو، مارکوئس رودریگز، جان سیم، ریچارد مک‌کیب، جان هفرنان و دیکسی اگیرکس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پایلوت سریال پیش در آمد Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 اس‌جی کلارکسون، کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده داشته و فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. همچنین جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور دارد که او پیش از این اطلاعاتی از این سریال از جمله حضور دایرولف‌ها و خاندان‌های متعدد را به اشتراک گذاشته بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده