نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: Crash Team Racing Nitro-Fueled صدر را از Super Mario Maker 2 پس گرفت

در هفته‌ای که شاهد انتشار بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم بودیم، Crash Team Racing Nitro-Fueled موفق شد به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برسد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که البته شاهد تاخیری دو‌ روزه در انتشار آن بودیم. در حالی که سه هفته گذشته صدر جدول فروش هفتگی انگلستان در اختیار بازی Super Mario Maker 2 بود، این هفته و به لطف تخفیف‌های رویداد آمازون پرایم، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled با یک پله صعود موفق شده به صدر جدول برسد. این هفته همچنین شاهد انتشار بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order بودیم که موفق شد کارش را با حضور در رتبه دوم جدول آغاز کند. در پی این تغییرات، Super Mario Maker 2 پس از سه هفته صدرنشینی متوالی جایگاه نخست را از دست داد و شاهد حضور آن در رتبه سوم جدول هستیم. 

در رتبه چهارم بازی فیفا 19 با صعودی ۶ پله‌ای قرار گرفته است تا در فاصله تقریبا دو ماه مانده به انتشار نسخه جدید این مجموعه، فروش خوبی را تجربه کرده باشد. رتبه پنجم در اختیار بازی Red Dead Redemption 2 است که چهار پله صعود داشته است و در رتبه شِشُم هم شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe هستیم که دو پله سقوط را تجربه کرده است. اما یکی از بهترین صعود‌ها را در جدول این هفته، بازی Call of Duty: Black Ops 4 تجربه کرده است؛ اثری که هفته گذشته در رتبه ۳۰ جدول قرار داشت اما این هفته صعودی ۲۳ پله‌ای را به لطف تخفیف‌های روز پرایم تجربه کرده و در رتبه هفتم قرار گرفته است. 

Marvel Ultimate Alliance 3

رتبه هشتم متعلق به بازی F1 2019 است که پس از دو هفته متوالی حضور در رتبه سوم، این هفته با پنج پله سقوط در جایگاه هشتم قرار گرفته است. در رتبه نهم شاهد بازی Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز هستیم که این اثر هم صعود خیلی داشته و از رتبه ۲۱ هفته گذشته به رتبه نهم در این هفته رسیده است. در نهایت در رتبه دهم هم شاهد بازی Mortal Kombat 11 هستیم که در پی تغییر و تحولات نسبتا زیاد جدول در این هفته، سه پله سقوط را تجربه کرده است. 

اما تغییرات جدول، باعث خروج برخی بازی‌ها از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته گذشته شده است. به طور دقیق‌تر، بازی GTA V که هفته پیش در رتبه شِشُم قرار داشت، این هفته در رتبه ۱۴ دیده می‌شود. همچنین Dragon Quest Builders 2 که در هفته اول انتشار کارش را در رتبه پنجم آغاز کرده بود، این هفته به رتبه ۳۸ جدول سقوط کرده است و Super Smash Bros. Ultimate هم که هفته گذشته جایگاه هشتم را در اختیار داشت، این هفته با ۱۰ پله سقوط در رتبه ۱۸ قرار گرفته است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۹ تیر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۲-Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Orderهفته اول انتشار
۳۱Super Mario Maker 2از دست دادن صدر پس از سه هفته صدرنشینی متوالی
۴۱۰FIFA 19-
۵۹Red Dead Redemption 2-
۶۴Mario Kart 8 Deluxe-
۷۳۰Call of Duty: Black Ops 4بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با صعود ۲۳ پله‌ای
۸۳F1 2019-
۹۲۱Marvel's Spider-Manبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با صعود ۱۲ پله‌ای
۱۰۷Mortal Kombat 11-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده