نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

علیرضا خمسه از سریال «پایتخت ۶» حذف و مهران احمدی به آن اضافه خواهد شد

به تازگی مشخص شده است در «پایتخت ۶» شخصیت بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه حذف و مهران احمدی به این سریال تلویزیونی اضافه خواهد شد.

سریال پایتخت 6 بالاخره و بعد از کش و قوس‌های فراوانِ پس از درگذشت خشایار الوند، با کارگردانی سیروس مقدم با طرحی از محسن تنابنده برای نوروز ۹۹ ساخته خواهد شد. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مشخص شده است که در «پایتخت ۶» علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی از سریال حذف خواهد شد. از آن‌جایی که «پایتخت ۶» در ایام نوروز پخش خواهد شد، گویا سکانس مرگ شخصیت بابا پنجعلی به نمایش گذاشته نخواهد شد. همچنین مهران احمدی که پیش‌تر نقش بهبود را برعهده داشت، به سریال باز خواهد گشت. البته مشخص نیست که وی در قالب کاراکتر بهبود به سریال بازمی‌گردد یا با شخصیت تازه‌ای به سریال اضافه می‌شود. دیگر بازیگران اصلی سریال «پایتخت» به قرار قبل در سریال حضور خواهند داشت. این اخبار را الهام غفوری، تهیه‌کننده مجموعه «پایتخت» در مصاحبه‌ای تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» اعلام کرده است.

سریال پایتخت 5

سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با حضور بازیگرانی مانند محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌عبداللهی و مهران احمدی ساخته خواهد شد. سیروس مقدم کارگردان تلویزیون ایران است. وی سریال‌سازی را از سال ۱۳۶۶ سریال‌سازی آغاز کرد. اولین سریال او، «با سلسله حکمت» نام داشت. سیروس مقدم تاکنون علاوه‌بر کارگردانی پنج فصل سریال «پایتخت»، سریال‌های دیگری مانند «مسافر»، «پلیس جوان»، «اغماء»، «رستگاران»، «چاردیواری»، «زیر هشت» و «تا ثریا» را ساخته است. علیرضا خمسه که تاکنون نقش باباپنجعلی را در «پایتخت» ایفا می‌کرد، بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۶۱ با سریال «بورزید و بخندید» آغاز کرد. علیرضا خمسه در سریال‌هایی مانند «مهمانان ویژه»، «سرزمین مادری» و «مرد هزار چهره» بازی کرده است. مهران احمدی پیش از این در سریال «پایتخت» حضور داشت و فیلم «مصادره» را نیز ساخته است. او در سریال‌هایی مانند «آوای باران»، «تا ثریا» و «مهرآباد» بازی کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره تغییرات فصل جدید سریال پایتخت چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده