// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴

اولین دمو گیم پلی زنده بازی DOOM Eternal در QuakeCon 2019 پخش خواهد شد

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که به زودی اولین دمو گیم پلی لایو بازی DOOM Eternal را در رویداد QuakeCon 2019 مشاهده خواهیم کرد.

بازی سبک شوتر DOOM Eternal که جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌ DOOM است و در پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد، یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار برای کاربران به‌حساب می‌آید که در نمایشگاه E3 2019 هم نمایش جذاب و سرگرم کننده‌ای داشت. ما تا به حال تعداد زیادی ویدیو و محتویات جدید از این بازی دیده‌ایم اما به زودی شاهد گیم پلی زنده این بازی روی صحنه‌ی نمایش رویداد سالیانه‌ی QuakeCon نیز خواهیم بود.

نمایشگاه QuakeCon 2019، شامل برنامه‌هایی مرتبط با Bethesda و id Software مانند بازی‌های Fallout 76 و Rage 2 خواهد بود اما بی شک برنامه‌ی اصلی این رویداد اولین دمو لایو بازی DOOM Eternal است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بتسدا ساعت و برنامه‌های این رویداد را مشاهده کنید.

نمایشگاه QuakeCon 2019 هر سال در فصل تابستان و در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس آمریکا برگزار می‌شود اما امسال در قاره‌ی اروپا و در شهر لندن نیز با نام QuakeCon Europe به موازات نمایشگاه اصلی در شهر دالاس، برگزار خواهد شد. درهای این نمایشگاه از تاریخ ۳ مرداد تا ۵ مرداد برای علاقه‌مندان باز خواهد بود.

بازی Doom Eternal نیز در تاریخ یک آذر ماه برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و در آینده گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده