نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در دست ساخت است

بعد از معرفی بازی Plants Vs. Zombies 3 به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز به‌زودی قرار است بازی شوتر جدیدی از این مجموعه را منتشر کند.

مجموعه Plants Vs. Zombies برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ توسط استودیوی PopCap Games متولد شد. بازی به‌دلیل گرافیک جذاب و گیم‌پلی جدیدی که ارائه می‌داد خیلی زود توانست به موفقیت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند؛ به‌دلیل همین محبوبیت بالا هم، بازی روی اکثر پلتفرم‌ها منتشر شد. در بازی وظیفه شما این است که از ورود زامبی‌ها به خانه‌ خود جلوگیری کنید، اما با حال‌وهوای کاملا متفاوت با بازی‌هایی که تا قبل تجربه کرده‌اید. طی چند روز گذشته الکترونیک آرتز، ناشر بازی، نسخه سوم بازی Plants Vs. Zombies را معرفی کرده است. در آن‌سو سری Plants vs. Zombies: Garden Warfare به عنوان یک نسخه فرعی از مجموعه Plants vs. Zombies، ویژگی‌های این بازی‌ها را با المان‌های شوتر سوم شخص ترکیب کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز طی ایمیلی به کارمندان گیم‌اسپات برای آزمایش یک بازی شوتر جدید از این مجموعه تحت اسم رمز Picnic دعوت‌نامه‌‌ای فرستاده است:

شما برای آزمایش و تست یک بازی شوتر جدید از این مجموعه با اسم رمز Picnic روی کنسول پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان دعوت شده‌اید. این بازی توسط تیم سازنده بازی PvZ: Garden Warfare ساخته شده است.

اولین نسخه از بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare در سال ۲۰۱۴ یعنی حدود پنج سال بعد از انتشار Plants Vs. Zombies منتشر شد. با اینکه الکترونیک آرتز در گذشته تاریخ عرضه بازی جدید از سری Garden Warfare را پاییز اعلام کرده است، اما باید منتظر ماند و دید چه زمانی تاریخ دقیق عرضه آن مشخص می‌شود.

به‌نظر شما نسخه جدید بازی Plants Vs. Zombies: Garden Warfare باز هم می‌تواند به اثری خاطره‌انگیز تبدیل شود و ساعت‌ها طرفداران را در دنیای زیبای خود سرگرم کند؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده